Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 20:23   #81
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Sv: True Blood

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:28.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:25   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hadde det enda vært noen sexy mannfolk med ... Det finnes jo ikke i den serien.

Gammel 15-10-09, 20:26   #83
Katie
:)

Katie sin avatar

Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:28.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:26   #84
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hadde det enda vært noen sexy mannfolk med ... Det finnes jo ikke i den serien.

Bill blir skremmende sexy etterhvert

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 20:27   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bill? Det har jeg vanskelig for å tro, men jeg skal kanskje gi det en sjanse.

Gammel 15-10-09, 20:28   #86
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han svensken er ganske ok etterhvert han og, når han klipper håret. Og jeg liker egentlig ikke lyse svensker, eller lyse mannfolk i det hele tatt.

Gammel 22-10-09, 11:29   #87
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er svensken?

Jeg har bare sett tre episoder, men skal se nr. 4 i kveld.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 11:34   #88
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Vet ikke om svensken er med enda på norsk TV? Han spiller en 1000 år gammel vampyr og er sheriffen til Bill. Han har lyst halvlangt år i allefall deler av den første sesongen. Jeg så noen nyere episoder og der har han kort hår, men aner ikke hvilken sesong det er. (På canal +)

Gammel 22-10-09, 11:38   #89
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svensken dukker opp første gang når Sookie er med Bill på vampyrbaren. Han sitter i en stol og sparker en mann så han flyr gjennom rommet. Can't miss him. Han er dødskul, og gjør mye av serien synes jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 11:49   #90
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser på SVT1(på onsdager 22.00). De ligger tre-fire episoder foran NRK.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 11:59   #91
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg ser også på SVT1 på onsdager. Og å så hender det at det dukker opp en eller annen episode på canal+, men jeg er ikke sikker på når det går eller hvilken sesong det er.

Gammel 22-10-09, 11:59   #92
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Svensken dukker opp første gang når Sookie er med Bill på vampyrbaren. Han sitter i en stol og sparker en mann så han flyr gjennom rommet. Can't miss him. Han er dødskul, og gjør mye av serien synes jeg.

Da er det vel ikke så lenge til han dukker opp i de norske episodene da.

Gammel 22-10-09, 12:06   #93
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Svensken gjør seg forresten enda bedre i "Generation Kill", går på nrk på onsdager.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 12:43   #94
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

canal+, men jeg er ikke sikker på når det går eller hvilken sesong det er.

Onsdager klokken 20.00, det er sesong 2.
Svensken - Eric - spilles av Alexander Skarsgård, og en journalist som skulle skrive om Generation Kill for to-tre uker siden sa at han spilte buksene av både sin far og bror. Jeg har fått med meg et par klipp av ymse filmer han har spilt i ved å gå på YouTube og lete... :sikler: Er overhodet ikke fan av mannen nei...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:05   #95
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sett. Dagens episode.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:40   #96
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eric er hot hot hot! Jeg hadde ikke noe særlig sansen for han i første boka, men etter et par bøker fikk jeg øynene opp. Bill er en kald fisk. Er forresten på bok nummer 7 nå, dette går unna!

Nå må det bare komme en ny sesong av True Blood.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 23:52   #97
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg så faktisk den episoden på NRK i kveld, og den var ikke så ille. Men jeg klarer bare ikke han der Jason eller hva han heter, broren til Sookie. Han som bare sitter og runker eller har sex i alle episodene, han er bare ekkel. Jeg takler ikke serien pga. han. :spy:

Gammel 23-10-09, 07:45   #98
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han blir vesentlig bedre, Iset. Virkelig. I sesong 2 er han direkte spiselig også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 08:03   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det kan jeg virkelig aldri se for meg. Men jeg kjenner at jeg kaanskje, muligens klarer å gi serien en sjanse til. Kanskje. Tror jeg.

Gammel 23-10-09, 08:47   #100
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Svensken gjør seg forresten enda bedre i "Generation Kill", går på nrk på onsdager.

Eeeelsker den serien Nettopp kjøpt den på dvd, skal snart se den om igjen!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.