|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleJanus longs, Safa strømpebukser og ByTorinn longs (har ikke prøvd strømpebuksene).
|
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleVi har så og si utelukkende brukt Janus longs (de lyseblå/mørkeblå/hvite) til Poden siden han begynte med slikt. Nå har han en del piratlongs, men jeg har sett at det selger de til voksne, så da er det greit.
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleSafa-strømpebuksene er veldig gode. Jeg har kjøpt dem på Bogerud Tekstil. De hadde mange fine farger, bla. lilla.
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleSafa sine er kjempegode. Og tåler masse vask. Og så er de billige. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleMP sine strømpebukser i ull og bomull er supre, de er gode i passformen og de har bra elastikk slik at de ikke blir hengende å slenge og de holder utrolig godt i vask.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulle
Det tenkte jeg også. Dra på strømpebuksa slik at den passer helt i foten, trekk på tynne ullsokker utenpå, og brett strømpebuksa utenpå sokkene. |
|
|
|
#29 |
|
En som trener
|
Sv: Ullstrømpebukser eller longs til en liten tulleNå har jeg vært på Bogerud og kjøpt en bunch Janus og Safa strømpebukser, samt Janus longs, i str 80-90 og 90. Det var 30% salg i hele butikken. |
|
|
|
![]() |
|
|