Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vil bare anbefale nettside til dere som skal ha Playmo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 14:01   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Vil bare anbefale nettside til dere som skal ha Playmo

Vil bare anbefale nettbutikken www.playmobilbutikken.no dersom noen har tenkt til å kjøpe Playmo på nettet.
Jeg bestillte julegaver til lillemann der om tirsdagen, i dag hentet jeg pakken.
Mandag kveld sendte jeg dem en mail og spurte om noen små ting, jeg fikk svar sammen kvelden.

Dette får lillemann av oss til jul:

Det er alt på bildet, og for å si det sånn, den pakken er STOOOR!

Dette får han av mommo og moffa:

Også større enn hva jeg hadde trodd. Ser kjempe fint ut.

Og disse små pakken skal i julestrømpa:

Tror det blir en bra jul for lillemann og tror storebror også kommer til å synes at dette er fint. Dem leker mye sammen og deler på det meste så har tro på at dette blir topp.

Noen som kan anbefale bilbane?? Vi skal kjøpe til storbror til jul. Noen som har en som er bra og som tåler litt? Pris ca 1000kr.

Sist redigert av Grøten : 22-10-09 kl 14:15.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:04   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil bare anbefale nettside til dere som skal ha Playmo

Han er så herlig han som driver den nettbutikken. Vet du at han har skandinavias største playmosamling hjemme i huset sitt?
Han er garantert norges største playmofan.
Også lager han verdens beste is.
Og snakk om å spore av i en tråd.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:05   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj for en flott link! Takk. Men STEIKE så dyrt det er med Playmo.

Gammel 22-10-09, 14:14   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Han er så herlig han som driver den nettbutikken. Vet du at han har skandinavias største playmosamling hjemme i huset sitt?
Han er garantert norges største playmofan.
Også lager han verdens beste is.
Og snakk om å spore av i en tråd.

Nin: Det er ikke farlig å spore av her. Bare koslig det!
Fikk så godt inntrykk av han. Derfor måtte jeg bare anbefale.

Iset: Koster litt for playmo, men føler at man virkelig får det man betaler for. Kvalitets leker.
Og vi venter jo baby til sommeren så tenker man langsiktig er dette leker som forhåpentligvis blir brukt i mange år. Tar man var på det kan det jo hende barnebarna kan leke med det når dem kommer i den alderen.

Gammel 22-10-09, 14:16   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Nin: Det er ikke farlig å spore av her. Bare koslig det!
Fikk så godt inntrykk av han. Derfor måtte jeg bare anbefale.

Ja jeg klarte bare ikke å dy meg. Jeg digger den mannen. Kjøper sikkert 50 is av han i løpet av sommeren, og en haug playmo så klart.
Mannen har kombinert bakeri/isbutikk/playmobutikk, litt av et syn skal jeg si deg.

Gammel 22-10-09, 14:16   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Takk for link!

I barndomshjemet mitt leker barna mine med min gamle playmo når de er der.

Gammel 22-10-09, 14:18   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset: Koster litt for playmo, men føler at man virkelig får det man betaler for. Kvalitets leker.
Og vi venter jo baby til sommeren så tenker man langsiktig er dette leker som forhåpentligvis blir brukt i mange år. Tar man var på det kan det jo hende barnebarna kan leke med det når dem kommer i den alderen.

Helt sant det.

Gammel 22-10-09, 14:22   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Ja jeg klarte bare ikke å dy meg. Jeg digger den mannen. Kjøper sikkert 50 is av han i løpet av sommeren, og en haug playmo så klart.
Mannen har kombinert bakeri/isbutikk/playmobutikk, litt av et syn skal jeg si deg.

Han har bilder av butikken sin på nettsiden. Morsomt konsept. Litt uten om det vanlige. Skulle gjerne vært der og sett det i virkeligheten.

Gammel 22-10-09, 14:25   #9
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Han har bilder av butikken sin på nettsiden. Morsomt konsept. Litt uten om det vanlige. Skulle gjerne vært der og sett det i virkeligheten.

Jammen det er da ikke langt unna dere det. En fin søndastur, så kan dere se på båtene i tillegg.

Gammel 22-10-09, 14:26   #10
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Takk for link!

I barndomshjemet mitt leker barna mine med min gamle playmo når de er der.

Mine har leker med min lillebrors playmo når vi er hos mine foreldre. Så egentlig hadde jeg ikke tenkt til å kjøpe playmo til mine for å ha hjemme. Derimot når jeg kom over denne siden så måtte jeg bare. Da skjønte jeg plutselig hva lillemann skulle få til jul.
Før jeg oppdaget nettsiden ante jeg igrunn ikke hva jeg skulle kjøpe.
Var vel i en annen playmo tråd her som linken dukket opp i, men siden jeg har handlet der og med så god erfaring synes jeg det er greit å dele slike opplevelser.
Ikke alle nettsider som er like seriøse.

Gammel 22-10-09, 14:29   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Jammen det er da ikke langt unna dere det. En fin søndastur, så kan dere se på båtene i tillegg.

Det er så sant så sant. Mine unger hadde blitt ville inne i den butikken for å si det sånn.
Hmmm, kanskje det er det vi skal gjøre til lørdagen, ta en tur ditt. Tror det må vurderes.

Gammel 22-10-09, 14:31   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Det er så sant så sant. Mine unger hadde blitt ville inne i den butikken for å si det sånn.
Hmmm, kanskje det er det vi skal gjøre til lørdagen, ta en tur ditt. Tror det må vurderes.

Sjekk først om de holder åpent da. Vet ikke om butikken er stengt i vinterhalvåret, de stenger jo halve byen om vinteren.
Er de stengt må dere helt klart ta dere en dagstur ned der når våren kommer, bare isen er verdt hele turen. Hjemmelaget is i hjemmelaget kjeks.
Vaniljeis med Maryland Cookies oppi. OMG jeg gleder meg til sommeren. :sikle:

Gammel 22-10-09, 14:32   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Playmo har vært mye mere populært enn lego hjemme hos oss. Jentene ønsket seg playmo til jul i fjor og fikk et sett hver. Jeg tenkte at de gikk sikkert fort lei av det siden de er blitt litt større nå, men da hadde vi jo lillebror som kunne overta det. Men det har dem ikke gått lei av gitt. Noe av det lureste vi har kjøpt.

Visste ikke at en butikken lå i Kragerø. Den må vi innom til sommeren, for da har vi tenkt oss til Kragerø en tur.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:37   #14
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Sjekk først om de holder åpent da. Vet ikke om butikken er stengt i vinterhalvåret, de stenger jo halve byen om vinteren.
Er de stengt må dere helt klart ta dere en dagstur ned der når våren kommer, bare isen er verdt hele turen. Hjemmelaget is i hjemmelaget kjeks.
Vaniljeis med Maryland Cookies oppi. OMG jeg gleder meg til sommeren. :sikle:

Høres fantastisk godt ut.
Skal sjekke åpningstidene før vi evt drar, og får vi ikke tatt turen før til våren så kjenner jeg at jeg gleder meg allerede.
Hjemmelaget is.

Gammel 22-10-09, 14:39   #15
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nå fikk jeg lyst på is.

Gammel 22-10-09, 15:18   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En skal jammen følge med i tråder her. Hvem har forventet at en skal finne ut hvor de selger supergod is i en Playmo-tråd. Jeg skal også få testet ut den isen til sommeren.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:21   #17
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Vi har så mye Playmo nå at jeg har innført stopp, men du store meg så mange timer med Playmolek det har vært de siste 4 årene.

Og hjemme hos mamma leker barnebarna med onkels Playmo fra tidlig 80-tall.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:28   #18
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kva alder er playmo berekna til ?

Gammel 22-10-09, 15:28   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj for en flott link! Takk. Men STEIKE så dyrt det er med Playmo.

Playmo koster nesten det samme nå som det gjorde på begynnelsen av 80-tallet da jeg lekte med det. Men da var jo leker langt dyrere i forhold til hva folk tjente.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:30   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Playmo koster nesten det samme nå som det gjorde på begynnelsen av 80-tallet da jeg lekte med det. Men da var jo leker langt dyrere i forhold til hva folk tjente.

Derfor jeg ikke hadde noe lego som liten, med andre ord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.