Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reklame på tv, noen du liker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 11:53   #21
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Reklame på tv, noen du liker?

Og denne er en favoritt!! Jeg er nok kanskje litt over normalen glad i natur
Jeg jobber for kjeden det reklameres for her, og første gang jeg så den på tv tenkte jeg bare "å for en flott reklame... håper det er for G-sport", også var det jo det. Me like!!

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 22-10-09, 13:33   #22
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg bare digger den reklamen om økologisk melk tror jeg det er.
Hun som står og lokker på kuene Jeg ler meg ihjel av den.
En annen jeg liker er den siste til VG

Jeg avskyr den reklamen. Jeg blir faktisk provosert av den masinga til budeia...

VG har generelt mange gode reklamefilmer.
Favoritten min er nok Norvegia-reklamen, med han som gjør det slutt med damene sine.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 13:35   #23
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Denne går ikke på tv nå men er jo helt fantastisk. Michael Jackson-versjonen er enda kulere.

(Kilde:

)

Gammel 22-10-09, 13:36   #24
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

No milk today...

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg bare digger den reklamen om økologisk melk tror jeg det er.
Hun som står og lokker på kuene Jeg ler meg ihjel av den.

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg liker godt den der norvegia reklamen - han skuespilleren fra Himmelblå som skal avslutte forhold med ørt fjørti damer.

Jeg liker også disse. Og så er jeg veldig glad i Stratos-reklamen.

Gammel 22-10-09, 14:12   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker reklamer, og ser på dem på samme måte som jeg studerer musikkvideoer. De er utrolig fasinerende. Men jeg får sjelden med meg hva det reklameres for.

Jeg liker veldig godt den med han som gjør det slutt med alle damene. Det er så mange herlige ansiktsuttrykk og ordløs kommunikasjon der. (Tine/Norwegia?)

Nå ser jeg utrolig sjelden på TV for tiden, så jeg er ikke helt oppdatert på reklamefronten.

Gammel 22-10-09, 14:18   #26
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker den gamle mannen som tror at den knall rosa bilen sin har litt blått i seg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:23   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

... og mannen. "Tror ikke jeg var helt meg sjæl".

(Kilde:
(Kilde:

)

Denne syns jeg er så vanvittig morsom, jeg ler meg fillete hver gang jeg ser den

Gammel 22-10-09, 14:23   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Også liker jeg den 'han har begynt å spise kjøtt igjen*!!
Hva nå enn det er reklame for igjen ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg liker den gamle mannen som tror at den knall rosa bilen sin har litt blått i seg.

Ja! Disse liker jeg også.

Gammel 22-10-09, 14:29   #29
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

"Når man har gjort et sånt scoop som meg er det ikke noe "passe sammen" eller ikke "passe sammen"!"

Gammel 22-10-09, 14:30   #30
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

"Eller var det bare altfor, altfor godt..?"

Gammel 22-10-09, 14:33   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvilken reklame er det?

Norvegia det og. Han som bytter ut bilene sine hele tiden.

Gammel 22-10-09, 14:40   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Liker mange av de nevnte her, men akkurat nå er det denne som fenger:

(Kilde:
(Kilde:

)
)

ellers er jo denne minneverdig

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:44   #33
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå får jeg vel snart film-snutte-stopp her.

"Film-snutte-stopp" ble kjapt et annet ord her, da jeg skummet gjennom tråden. Snakk om sammendraing av ord ja.

Gammel 22-10-09, 14:45   #34
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker "Æ e fra Harstad".

Gammel 22-10-09, 14:47   #35
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg elsker "Æ e fra Harstad".

Hva med "Æ kan bake" ?

Gammel 22-10-09, 14:48   #36
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Hva med "Æ kan bake" ?

Det har jo blitt et standarduttrykk..

Gammel 22-10-09, 14:50   #37
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det har jo blitt et standarduttrykk..

Ja dessverre.... alltid teite nordlendinger i reklame...

Gammel 22-10-09, 14:51   #38
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det er vel tre jeg virkelig legger merke til for tiden, og som jeg ler like godt av hver gang. Det er VG, no milk today, og kyyyyra.

Apropo kyyyra... Da ungene her så den første gangen, så var det to som først kikka lurt på hverandre, så på meg, og som samstemt setter i: Akkurat som å se deg det der, mamma...

Og så bryter de ut i latter. Snille ungene...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:55   #39
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Den nyeste VG-reklamen er ganske morsom Den med jenta som leker med de nakne dukkene i det gamle dukkehuset...

Haha ja den syns eg også er heilt knæsj. Ler og ler kvar gong ej ser den. Kjempe artig. Og den Norvegia reklama.

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:56   #40
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Hva med "Æ kan bake" ?

Åh.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.