Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slankereklame

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 21:07   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes ikke det er stygt å påpeke at magen til høyre er veldig mager og med ben stikkende ut kan det vel umulig være idealet? Jeg ser hvert fall på disse to magene, og som reklamen vil, foretar jeg en vurdering og vil faktisk mye heller være på venstresiden av skalaen.

Neida, det er ikke styggere å påpeke at noen ser magre ut enn at noen ser tykke ut. Men reaksjoenen pleier å være mye sterkere om noen våger å si at noen ser tykke ut og at man ikke ville sett slik ut, enn at noen ser magre ut, og at man ikke ville sett slik ut. Jeg synes begge deler er ufint.

Men hvis du tvinger meg til å svare, så ville jeg sett ut som den magre. Vel å merke om hun sluttet å holde pusten. Jeg er temmelig sikker på at hun ser ytterst normal ut da, nemlig. Har en datter med babymage, men sterk core-muskelatur, og til og med hun kan se mager ut når hun suger inn magen

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Snakk om å suge inn magen, og snakk om å blåse den ut skikkelig.

Det er sånn jeg tenker. Synes verken 1 eller 2 mage var stygge. Fine mager i utgangspunktet tror jeg. Men juks lyser lang vei her.

Det er verken spesielt lekkert når man gjør det man kan for å bule magen ut, eller når man gjør det man kan for å holde den inne.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Huff, for en reklame. Personen til høyre ser jo faktisk anorektisk ut, synes jeg. Synes faktisk ikke den så så veltrent ut..?

Hun ser ikke anorektisk ut, hun ser ut som er med sterke magemuskler som trekker inn magen. Har en datter med bollemage, men sterke magemuskler. Hun ser sånn ut når hun trekker inn magen. Ser ut som Afrikabarn-mage når hun blåser den ut, og som Auswitch-fange når hun trekker den inn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.