Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slankereklame

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 20:17   #61
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Med din forbrenning så har jeg beregnet at femhundre kilo sjokolade skulle være ca passe. Må inntas før nyttår for å få den rette effekten. Men jeg er usikker på om de lange og slanke får den rette utviklingen med bare sjokolade. Er du fremmed for å henge noe tungt i dem?

Da blir det sjokkis til alle måltider.
Gode gud, de kommer til å bli ballonger. I fjor sommer hadde jeg STORE mugger altså, 75 E/F.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:20   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det går ikke. Vi skal ikke ha ballonger her. Lang og slank er greia. S l a n k. Ellers blir bare Mauser så hyper.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:22   #63
Skvetten
Passiv

Standard

Er Mauser skummel?

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:23   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Shhhh. Han kan bli hvis det blir mye ballonger og greier tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:24   #65
Skvetten
Passiv

Standard

Ingen ballonger her altså. Det er lange slanke som vi lar bh-en trylle frem pupper av.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:37   #66
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes, jeg fikk ikke prikket deg, så jeg får ta det her:

Jeg har lange og slanke tær, teller det for noe? Det veier i alle fall litt opp for de korte beina, tror du ikke?

Gammel 22-10-09, 20:37   #67
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis tærne er lange og slanke så er det per def lange og slanke bein. Tær er også en del av beina, det stemmer jeg for.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:38   #68
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ingen ballonger her altså. Det er lange slanke som vi lar bh-en trylle frem pupper av.

Ah - dette er perfekt. Helt perfekt.

Det skal være lekkert med bh, spanx og diverse på, også skal alt kollapse totalt om man drar ned en glidelås.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:38   #69
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Reklamen spør hvilken side av skalaen vil du være i, så det blir litt annerledes å svare (diskutere) det, enn å si til noen at de er mager eller feit. Jeg synes ikke at noens mage er stygg, og sliter fremdeles med å betegne en mage som "normal" ettersom det kan variere veldig fra person til person. Jeg har likevel ingen problemer med å slå fast at jeg ønsker ikke å være på høyresiden i denne skalaen.

Jeg er i grunnen enig med deg, jeg. Og jeg ønsker ikke å være på noen side av skalaen, egentlig. Syns hele reklamen er ut-teit.

Og fryktelig glad for fjasingen til Smilefjes

Gammel 22-10-09, 20:39   #70
Skvetten
Passiv

Standard

Hvis tærne er lange og slanke så er det per def lange og slanke bein. Tær er også en del av beina, det stemmer jeg for.

Øi!
Gi deg da!
Jeg har lange smekre bein men korte tjukke tær.

:sammenligner meg med verdens korteste kvinne:

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:39   #71
Skvetten
Passiv

Standard

Det skal være lekkert med bh, spanx og diverse på, også skal alt kollapse totalt om man drar ned en glidelås.

Spanx.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:40   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

Min mage er forøvrig veldig stygg. Den burde vært operert bort hud og strekkmerker på. Men jeg vurderer å strekke meg tyve-tredve cm isteden så blir den brukbar lell.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:41   #73
Slettet bruker
Passiv

Standard

Øi!
Gi deg da!
Jeg har lange smekre bein men korte tjukke tær.

:sammenligner meg med verdens korteste kvinne:

Du har HVA sa du?

Nydelige, vakre, flotte kvinne. Jeg føler tiden inne for å nevne at når jeg bestiller jeans så bestiller jeg 111 cm i beinlengde. Det er lange bein.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:41   #74
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg har lange, bein! Jeg har lange bein!

Elsker Smilefjes, kjenner jeg

du gir meg syke bilder i hodet, kjære deg. Syke, ikke særlig lekre. Men morosame

Gammel 22-10-09, 20:46   #75
Skvetten
Passiv

Standard

Min mage er forøvrig veldig stygg. Den burde vært operert bort hud og strekkmerker på. Men jeg vurderer å strekke meg tyve-tredve cm isteden så blir den brukbar lell.

Gaffa funker! :erfaren:

Du har HVA sa du?

Nydelige, vakre, flotte kvinne. Jeg føler tiden inne for å nevne at når jeg bestiller jeans så bestiller jeg 111 cm i beinlengde. Det er lange bein.

Kaller du meg kortbeint? Med mine 30" innerbeinslengde er jeg da en gaselle.
:lever i fantasiverden:

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:47   #76
Slettet bruker
Passiv

Standard

Gaffa funker! :erfaren:

Kaller du meg kortbeint? Med mine 30" innerbeinslengde er jeg da en gaselle.
:lever i fantasiverden:

Jeg kalte deg pen jeg altså. Jeg vet ikke hvilken del av vakker du klarte å stave kortbeint ut av? Det er ikke et anagram engang. :hmpf:

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:49   #77
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men dette er det tydeligvis lov å si.

Hva om jeg hadde sagt "hun er alt for tykk, fettet tyter jo ut over målebåndet" om den andre?

(For ordens skyld - jeg ligner mest på hun til venstre.)

Det var vinklingen av reklamen jeg prøvde å kommentere. (Om enn litt tåpelig)

Om du synes hun normale er feit, så får du nesten bare synes det uten at jeg bryr meg.

Men vi som er feite, er vant til å bli satt til spott og spe på alle slags måter.

Men hun her var IKKE feit!

Gammel 22-10-09, 20:51   #78
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Om du synes hun normale er feit, så får du nesten bare synes det uten at jeg bryr meg.

Poenget her er jo at det er ikke noe hyggeligere eller bedre å snakke stygt om eller gjøre narr av den tynneste magen enn av den tykkeste. Det er like teit å si at det er stygt å være "radmager" som å si at det er stygt å være "feit".

Gammel 22-10-09, 20:52   #79
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg kalte deg pen jeg altså. Jeg vet ikke hvilken del av vakker du klarte å stave kortbeint ut av? Det er ikke et anagram engang. :hmpf:

Ikke glem at jeg er blond.

Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 20:53   #80
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Poenget her er jo at det er ikke noe hyggeligere eller bedre å snakke stygt om eller gjøre narr av den tynneste magen enn av den tykkeste. Det er like teit å si at det er stygt å være "radmager" som å si at det er stygt å være "feit".

Jeg synes forøvrig overhodet ikke at hun til venstre var feit.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.