|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?
Jeg var temmelig god og høygravid med Lillemann, da arbeidsplassen min ble nedlagt. Jeg tok det med knusende ro, for jeg visste jeg hadde jobbet lenge nok til å ha opptjent full rett til fødselspenger. Hallo, det står jo svart på hvitt i Nav sin egen brosjyre hva du har krav på.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?Enda ett bevis på at må man mange ganger må være knallsterk for å klare å få det man har krav på (eller ha en trygderettsadvokatfetter). Og hvem kan vente i halvannen uke på etterbetaling når kontoen er tom og ungene skriker etter mat...
![]() |
#27 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?Jeg opplevde noe av det samme som Inagh.
![]() |
#28 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?Jeg skjønner at jeg må følge med som en hauk!
![]() |
#29 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?Ingen anelse, i fjor på denne tiden gikk jeg 3 mnd uten utbetaling fordi de klarte å somle bort alle papirer jeg leverte dem. Til slutt måtte de presses via den øverste ansvarlige på mitt nav-kontor for å bli hørt.
![]() |
#30 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få nav til å gjøre jobben sin?
Heh, bor du på Grünerløkka? Jeg sverger, hun som tar telefonen på NAV her når de en sjelden gang faktisk tar telefonen kan bare én setning på norsk: "Neeeei, jegkanikkesetteover!" |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|