|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skotre? Eller hva heter detJeg ser aldri det i butikkene, hvor får en kjøpt slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detJeg har sett sånne tilsalgs i en skobutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detPrøvde å bestille sånne selv fra Duoboots, men de sender dem av en eller annen grunn ikke ut av England. Hvorfor?! Skulle ikke være vanskelig å putte i pakken sammen med støvlettene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detEt enkelt men ikke så veldig stilig tips: Brett aviser og putt oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detSkoforretninger har skohorn. Også så jeg de hadde på Ica sist jeg var innom. Riktignok ikke av beste kvalitet, men dog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detJeg fant!!!
![]() |
#12 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skotre? eller hva heter det
Fikk noen gratis på Din Sko jeg som er ganske lik disse.. sånn blankhvite riktignok. Men spurte sist jeg kjøpte støvletter der, og da fikk jeg noen par ekstra!
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Skotre? eller hva heter detDe har lange skohorn på IKEA, til en tier eller hva de kostet. De var ikke veldig fancy da, men det funker bra. |
![]() |
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Skotre? Eller hva heter detEn annen mulighet er å gjøre en billigvariant av en greie de selger dyrt på ROOM. Man tager en hullstrikk (kjøpes i garn/sy/hobbybutikk; det er det samme som man har under beina på parkdresser) og en kraftig klesklype. Fest strikken til klesklypen, fest klypen øverst sånn at støvelskaftene blir hengende sammen midt på begge, og fest andre enden av strikken på en kleshenger. Gjerne en meter lang eller så; sånn at de blir såvidt hengende under jakkekantene.
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Skotre? Eller hva heter detJeg tror gang på gang at dere snakker om "å skotre". Som altså er et strileuttrykk for wedding crashing.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Skotre? Eller hva heter det
|
![]() |
![]() |
|
|