Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dunjakke fra Bergans

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 09:05   #1
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Dunjakke fra Bergans

Er den verdt pengene? Størsta er snart 11 og ønsker seg veldig veldig denne. Jeg har i utgangspunktet ikke hoppende lyst til å kjøpe en jakke til henne til 1600 kr, men nå er den på tilbud her til 1100, og da vurderer jeg den nok en gang. Noen erfaringer?

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 10:15   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dunjakke fra Bergans

Jeg hadde kjøpt den hvis den var vanntett. Hvis ikke den er det hadde jeg følt det var bortkastete penger, men vi har mer våt vinter enn iskald da.

Gammel 23-10-09, 10:17   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den varer jo bare ett år da - så sånn sett synes jeg den er dritdyr. Er ikke sikker på om den er en "allroundjakke" heller? Eller må hun ha en jakke til, liksom?

De er veldig fine da - så jeg forstår henne egentlig altså. Men har det vært min 11-åring, så har jeg nok sagt nei.

Gammel 23-10-09, 10:58   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mine to eldste har slike jakker, og de må ha en ekstra gore tex-lignende jakke for våte dager. Personlig synes jeg Bergans har de flotteste og mykeste dunjakkene til barn, så dersom det er dunjakke du skal kjøpe til henne vil jeg absolutt anbefale denne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.