Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 22:19   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg tenker at noen burde beskytte henne mot seg selv.

Mener du dette seriøst, eller fjaser du bare?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 22:38   #22
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Litt av begge, egentlig. Jeg blir så himla flau når jeg leser om henne.

Gammel 23-10-09, 22:44   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt ærlig - en ting skal den dama ha fra meg - hun står for hva hun tror på. Det krever ryggrad å være i en så utsatt posisjon hun er, offentlig figur, klar for pressens - og omverdenens - til tider ganske så nådeløse huggestabbe - til å stå fram slik hun gjør og si hun både har gaven til å heale og kan kommunisere med engler.

Og søren heller - hun skader ingen med troen sin. Det sies jo også at en god latter forlenger livet, og så godt som mange ler av henne, og jepp, jeg humrer jeg med fordi det er så fjernt fra hva jeg tror, eller ikke tror på, - ja - så godt vi ler, bør vi leve lenge. I mellomtiden har dama så healet humøret vårt på et vis om ikke noe annet.

Gammel 23-10-09, 22:55   #24
Skvetten
Passiv

Standard

Inagh sier det så flott. Jeg synes også at den tidligere prinsessen er modig og sterk som står rakrygget for det hun tror på. I min verden er det tegn på stor integritet. Så får det heller stå sin prøve at jeg også mener at det hun tror på er helt hinsides.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:24   #25
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har link til den Dagbladetanmeldelsen?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:29   #26
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er anmeldelsen:
http://www.dagbladet.no/2009/10/23/k...ngler/8700010/

Sitat:

«Når man i fødselsgave har fått den evne å kunne leve seg inn i hestens følelsesliv, reklamen er prinsessens, ikke min, skulle det bare mangle at man ikke prøvde de samme evnene på sine medmennesker», skriver vår anmelder, professor Trond Berg Eriksen.

Gammel 23-10-09, 23:30   #27
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes hun er tøff som tør å gå så åpent ut med sin tro, når hun jo vet at hennes posisjon vil gjøre at dette får ekstremt mye oppmerksomhet.

Men jeg synes, for hennes del, at hun burde valgt andre ord enn "engler"... Det er et ord som i mine øyne er med på å latterliggjøre det hun driver med.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:31   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Helt ærlig - en ting skal den dama ha fra meg - hun står for hva hun tror på. Det krever ryggrad å være i en så utsatt posisjon hun er, offentlig figur, klar for pressens - og omverdenens - til tider ganske så nådeløse huggestabbe - til å stå fram slik hun gjør og si hun både har gaven til å heale og kan kommunisere med engler.

Og søren heller - hun skader ingen med troen sin. Det sies jo også at en god latter forlenger livet, og så godt som mange ler av henne, og jepp, jeg humrer jeg med fordi det er så fjernt fra hva jeg tror, eller ikke tror på, - ja - så godt vi ler, bør vi leve lenge. I mellomtiden har dama så healet humøret vårt på et vis om ikke noe annet.

Gammel 23-10-09, 23:46   #29
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe forhold til engler as such, men jeg digger Märtha.

Jeg synes det er kjempesnork med alle som ler seg i hjel av alt som ikke er hardcore vitenskapelig/realistisk/materialistisk/fysisk og jeg synes generelt at et påtrengende behov for å latterliggjøre andre for deres blikk på tilværelsen sier mer om folk enn outing av egen engletro gjør.

Gammel 23-10-09, 23:49   #30
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Inagh sier det så flott. Jeg synes også at den tidligere prinsessen er modig og sterk som står rakrygget for det hun tror på. I min verden er det tegn på stor integritet. Så får det heller stå sin prøve at jeg også mener at det hun tror på er helt hinsides.

Forsåvidt enig, men hun er jo ikke tidligere prinsesse da. :republikaner:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:53   #31
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Forsåvidt enig, men hun er jo ikke tidligere prinsesse da. :republikaner:

Hun leverte da tilbake tittelen sin, eller husker jeg feil nå?

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:55   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun leverte da tilbake tittelen sin, eller husker jeg feil nå?

Kun tittelen "Hennes kongelige høyhet". Hun er fortsatt prinsesse.

Gammel 23-10-09, 23:56   #33
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anna Elisabeth Westerlund kan jeg støtte, Snåsamannen også, under tvil. Men grensa går ved engle- Märtha.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:59   #34
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kun tittelen "Hennes kongelige høyhet". Hun er fortsatt prinsesse.

Aha, så mye følger jeg med. Takk for oppklaringen. Da har jeg lært noe nytt i dag også.

Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:05   #35
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer noen ganger på om både Mærtha Bærtha og Ari Kanari (selv om påfugl kanskje hadde passet bedre så rimer det dessverre ikke) kommer fra en annen planet. Muligens den samme som Gry Janniche Jarlum kommer fra. Jeg kommer ikke fra den planeten, men selv om jeg synes at de som kommer fra en annen planet enn det jeg gjør gjerne er litt rare betyr ikke det at de ikke er like mye verd som meg eller at de ikke skal få lov å formidle det de tror på. Det står virkelig respekt av å stå oppreist slik de to gjør når det blåser såpass friskt rundt dem og latterbølgende kommer skyllende inn over dem.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:15   #36
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Var det noen som så Nytt på nytt i kveld? Tror dere hun virkelig hadde gitt dem boka si på et faktisk sølvfat?

Gammel 24-10-09, 00:19   #37
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Var det noen som så Nytt på nytt i kveld? Tror dere hun virkelig hadde gitt dem boka si på et faktisk sølvfat?

Ja, det tror jeg. Märtha er en kul dame.

Gammel 24-10-09, 00:26   #38
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ikke noe behov for å latterliggjøre henne. Ikke har jeg lest boka og ikke har jeg noe forhold til engler men hun må gjerne få si hva hun vil for meg.

Gammel 24-10-09, 00:37   #39
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det tror jeg. Märtha er en kul dame.

Ja, det var ganske så kult gjort, det må jeg si.

Gammel 24-10-09, 00:39   #40
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.