Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin og varm boblekåpe søkes

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 10:26   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og varm boblekåpe søkes

Takk for svar, Trulte! Nå gjelder det bare å få mamma til å gi den til meg i tidlig julegave.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 10:48   #22
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har en flott lilla en, men det er mer jakke. jeg må ha noe som dekker over rompa når jeg krysser elven til vinteren. brrrr..

Stemmer. Jeg forelsket meg i den i fjor nemlig, men fant den aldri i lilla.

Viktig å ikke fryse, helt klart!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:51   #23
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bergans sin og den er super deilig beste i verden varm og lett og alt det der, men ærligtalt støøøøøgggh! det er noe med lengden som gjør at man ser svær ut. NF sin er myyye finere.

Hadde bytta på sekundet.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 11:55   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg har bergans sin og den er super deilig beste i verden varm og lett og alt det der, men ærligtalt støøøøøgggh! det er noe med lengden som gjør at man ser svær ut. NF sin er myyye finere.

Hadde bytta på sekundet.

Hmm, så rart, for jeg synes den ser så fin ut på bildet. Jeg hadde nemlig en tilsvarende med belte for et par år siden, og så lenge jeg knyttet det sammen, så den veldig feminin ut. Men har du den som går til knærne, eller har du en kortere variant? Jeg kan være enig i at man kan se svær ut i de korte som stopper midt på lårene.

minibolle mai 2012
Gammel 09-10-09, 12:09   #25
era

era sin avatar

era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Har den som stopper mitt på låret, det er noe med at den blir flat under hoftene som gjør at man ser ut som man har vom selv om man ikke har det.

Gammel 09-10-09, 13:17   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Har den som stopper mitt på låret, det er noe med at den blir flat under hoftene som gjør at man ser ut som man har vom selv om man ikke har det.

Da skjønner jeg. Det er ikke den jeg skal ha.

Hvordan er forresten Bergans i størrelsen? Normal?

minibolle mai 2012
Gammel 09-10-09, 13:37   #27
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Er veldig fornøyd med min brune fra North Face. Eneste, som Trulte, er at jeg vet ikke om jeg får den igjen i vinter Vel, da blir det årets julegaveønske med en ny fra Bergans i mørk lilla!

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:46   #28
era

era sin avatar

Standard

Jeg er 181 og har den i xl. Det er vel egentlig første gang jeg har fått damemodell i noe som helst som ikke har vært for kort og brett. Bruker bergans både i softshell og skall og de er vel egentlig ganske store og smale siden de funker for meg. eller godt figur sydd vil jeg si jeg er smal i livet med lattelig monster svær oventil så jeg får ofte ikke ting igjenn selv om jeg svømmer i det.
Bergans har plass til puppene og sitter i livet og er langt nok så jeg vil konkludere med at de ant er litt store i str, med godt snitt.( bortsett fra Down Parkas Lady som får smekre damer til å likne micelin mannen)

Gammel 09-10-09, 14:49   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Ok, litt på den store sida kanskje. Jeg har nemlig vært innom to g-sportbutikker etter den Myking dunkåpa, men ingen har den jo. Vil bestille den på nett, men det står ingen mål på sidene til bergans heller, så det blir vanskelig.

minibolle mai 2012
Gammel 09-10-09, 19:22   #30
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bergans har plass til puppene og sitter i livet og er langt nok så jeg vil konkludere med at de ant er litt store i str, med godt snitt.( bortsett fra Down Parkas Lady som får smekre damer til å likne micelin mannen)

Der er jeg absolutt helt uenig med deg. Men som andre jakker er det sikkert forskjell på hvordan man er bygd. Jeg får alltid komplementer når jeg har den på, og folk spør hvor jeg har kjøpt den, pris etc. Den er utrolig utrolig behagelig.
Men skal du gå med skjørt til, så ville jeg valgt north face sin tror jeg.

Gammel 09-10-09, 19:33   #31
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sikler nå litt på den brune fra North Face sin. Kan jo ha en brun og en svart
Hm... lager ny tråd på den, så jeg ikke kupper din.

Gammel 09-10-09, 19:56   #32
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne syns jeg var fin (i den grad boblekåper kan være fine). Varm er den iallefall helt sikkert.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:58   #33
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Denne syns jeg var fin (i den grad boblekåper kan være fine). Varm er den iallefall helt sikkert.

Hi hi, denne hadde vært komisk på meg. Beina mine stopper sikkert ti cm før jakken slutter.
Den synes jeg ikke var pen, så ut som en sovepose.

Gammel 09-10-09, 20:00   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hi hi, denne hadde vært komisk på meg. Beina mine stopper sikkert ti cm før jakken slutter.

Enig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 01:34   #35
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Syns jeg ser det for meg. Hadde vært praktisk på fest ute, både varm kåpe og sovepose. Boblekåper får jo aldri blitt pene, kun varme. Tror jeg holder meg til ullkåpen min jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:12   #36
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Denne fra Adidas var heller ikke så verst.

kokkosbolle: Hvor fann du denne kokkosbolle? Og husker du til hvilken pris?

(fortsetter den lange søken etter den fineste kåpen...)

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:29   #37
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

kokkosbolle: Hvor fann du denne kokkosbolle? Og husker du til hvilken pris?

(fortsetter den lange søken etter den fineste kåpen...)

Tror det var på laredoute.no (eller så var det ellos.no). Tror den kostet rundt 1500,-.

minibolle mai 2012
Gammel 24-10-09, 00:54   #38
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Tror det var på laredoute.no (eller så var det ellos.no). Tror den kostet rundt 1500,-.

Fann den ikke på noe av de stedene, dessverre. Så leste jeg at de boblekåpene fra Esprit f.eks er lengde 89-93 cm. Det blir kanskje alt for langt til mine hele 160 cm over bakken. Ønsker jo ikke se ut som en pygme i kåpen.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:58   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har North Face sin, som halve Oslo. Den har vært veldig mye på salg i noen uker.

Men jeg elsker den uansett. Den er OK fin, ganske nett og vaaaaarm. Jeg har flyttet inn i den allerede.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:59   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Fann den ikke på noe av de stedene, dessverre. Så leste jeg at de boblekåpene fra Esprit f.eks er lengde 89-93 cm. Det blir kanskje alt for langt til mine hele 160 cm over bakken. Ønsker jo ikke se ut som en pygme i kåpen.

Ser av linken på bildet at den var på Ellos, men den er sikkert utsolgt.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.