Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.
Det er det vanlige med andre ord. Jeg forstår ikke at det skal være så ille å få en rød. Jeg skjønner ikke helt at enkelte har fått sånn vrangforestilling mot tyttebær. Det er jo bare en måte å si ifra at man er negativt til selve innlegget. Da får man jo heller slå av hele rykte på kontrollpanelet om man ikke tåler negative prikker på lik linje med positive tråder.
Jeg hevnprikker ikke. Jeg kan prikke, men ikke bare for å gi en rød tilbake. Jeg gir svært sjelden røde prikker. Jeg blir veldig sjelden så irritert av innlegg. Men jeg grønnprikker i vildensky, og merker at det er irriternde å være på forum hvor man ikke kan prikke.
Og så har jeg fått noen sånne 'jeg liker deg ikke men her har du en grønn prikk likevel for du klarte (for en gangs skyld) å si noe fornuftig likevel"-prikker. De er herlig
For min del prikker jeg uten tanke på noe som helst utover at jeg vil gi prikken basert på at det fortjente en prikk. Jeg har fullstendig gullfisk-hukommelse mht nick, og selv om jeg registerer at det finnes noen med elefanthukomelse, så bryr jeg meg katta. Jeg nullstiller hver dag og tar det derfra.
Og så er jeg over å ha null RL venner her. Fritt og deilig