Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husker du dine første innlegg på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 10:29   #21
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker du dine første innlegg på FP?

Nope husker nada!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:34   #22
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Etter å ha lest Elinblu sitt innlegg erindrer jeg også en del tidlige tråder med få eller ingen svar. Mulig de også var i Flisespikker-forumet.

Gammel 24-10-09, 10:36   #23
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte søke det opp: Jeg brukte mitt aller første innlegg til å snakke om tissen min. Ellers så mente jeg ting om å svare på invitasjoner til barneselskap og lurte litt på Mazda 5.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:38   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torsk var riktig nok ikke helt ny lenger da, men jeg fikk for alvor øynene opp for ham da han hjalp meg med å fikse en sykkellås som hadde slått seg vrang. Det reddet dagen og vel så det.

Gammel 24-10-09, 10:39   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg får bare valgt "eldre enn ett år", så jeg klarer ikke komme meg lenger bakover enn mars 2008.

Jeg valgte «Ett år siden» og «og eldre», sortert «i stigende orden».

Gammel 24-10-09, 10:40   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 10:43   #27
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Torsk var riktig nok ikke helt ny lenger da, men jeg fikk for alvor øynene opp for ham da han hjalp meg med å fikse en sykkellås som hadde slått seg vrang. Det reddet dagen og vel så det.

Hihi, nå måtte jeg inn og mimre. Og jeg hadde helt glemt at jeg to måneder senere måtte file over min egen lås fordi nøkkelen knakk.

Gammel 24-10-09, 10:53   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke i detalj de første, nei. Helt typisk for meg, startet jeg med å melde meg inn (etter å ha lest i ca. 5 minutter) og brukte så de neste 20 (eller noe sånt) innleggene på å spørre og grave om alt jeg ikke skjønte. (Prikking, farger på prikker, avatar osv.) Jeg husker også den tråden til ullmor, der fikk jeg nemlig min første røde prikk.

(Jeg husker også at jeg fikk den av Safran. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 11:09   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg valgte «Ett år siden» og «og eldre», sortert «i stigende orden».

Se der fikk jeg jammen opp det jeg skulle, takk!
Hehe, ett av mine første innlegg er introduksjonen, der alfaCharlie skrev at hun digget signaturen min. Men jeg husker ikke hvilken signatur jeg hadde, ble skikkelig nysgjerrig nå.

Gammel 24-10-09, 11:18   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg synes at det skal henvises til innlegget til ullmor, for de som kunne tenkes å være litt nysgjerrig på hva "alle" snakker om.

Og jeg skjønner fremdeles ikke hvor dere kan stille inn på hvor gamle innlegg dere vil se.

Gammel 24-10-09, 11:19   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes at det skal henvises til innlegget til ullmor, for de som kunne tenkes å være litt nysgjerrig på hva "alle" snakker om.

Jeg husker ikke tittelen på det, men jeg vet at det handlet om venner på FP, eller noe sånt.

Gammel 24-10-09, 11:19   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, jeg husker ikke mine føste innlegg. Jeg var en av de første medlemmene her (nr 33) og de første innleggene tror jeg gikk på å "snakke" med moddene om hvilke undergrupper vi savnet, hvem som var her og ellers litt prat.

Litt sånn var det nok her også. Jeg husker det var mye med forumet jeg ikke het forsto i starten.

Gammel 24-10-09, 11:19   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og jeg skjønner fremdeles ikke hvor dere kan stille inn på hvor gamle innlegg dere vil se.

På utvidet søk, gjør nøyaktig det Torsk skrev, så får du frem det eldste innlegget øverst.

Gammel 24-10-09, 11:20   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Utvidet søk er det noe som heter ja ...
Jeg syns søkefunksjonen her var rimelig tåpelig ...

Gammel 24-10-09, 11:24   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Denne?

Ja. Og der ser jeg at jeg beskyldte alle med over 4000 innlegg for å være dårlige mødre. : peker mot eget innleggstall:

(Jeg gjorde ikke det altså, men jeg ble beskyldt for å gjøre det. )

Gammel 24-10-09, 11:27   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Mitt første innlegg var i en tråd som het Test som var laget av HP. Der øvde jeg meg på å linke fra Fotoknudsen.
Det var fint at jeg fant den tråden, for der hadde jeg lagt ut link til bilde av meg og Exbo. Garantert uten at Exbo syns det er så kult. Slette da kanskje ...

Gammel 24-10-09, 11:31   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker avslutninga i intro'en min. Mest fordi jeg har fått den påpekt ved en senere anledning.

"Jeg kommer ikke til å henge her inne så mye" - Særlig det ja *peker på antall innlegg*

Gammel 24-10-09, 11:31   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Ja, du nærmer deg dårlig mor-stempelet.

Jeg kommer til å takke for meg på innlegg 3999.

Gammel 24-10-09, 11:34   #39
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man får bare opp maks 500 innlegg uansett hvordan man søker, så om man har flere enn 500 innlegg som er eldre enn ett år (som noen kanskje har), så får man ikke alle på denne måten. Det går an å begrense seg til ett enkelt underforum, så kommer man enda lenger tilbake, men da vet man ikke om det er de eldste innleggene før man har sjekket andre underfora.

Jeg var så tidlig inne her at jeg sikkert sa noe sånt som "Juhu, nå er forumet her!" eller noe sånt i mitt første innlegg.

Gammel 24-10-09, 11:35   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Også har jeg svart helt seriøst i en tråd som heter "Hvordan stryke en skjorte på kortest mulig tid?". Siden når interesserte det meg? Og siden når hadde jeg noen råd å komme med i slike saker?

Jeg tenker at Kirsebær hadde et aldri så lite "forsøke å passe inn og være voksen-øyeblikk"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.