Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geniale navnelapper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 12:47   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Utrop

Geniale navnelapper

Må bare dele denne linken med dere.
Sjekk HER.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 12:52   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Geniale navnelapper

Hadde man bare sluppet å stryke så, altså en klistrelapp der teksten satt igjen etter å ha tatt av lappen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 12:54   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke det er noe ork å i det hele tatt jeg. Fort gjort å stryke på navnelapper så lenge man gjør det hver gang man har handlet noe nytt.

Gammel 24-10-09, 12:55   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Hadde man bare sluppet å stryke så, altså en klistrelapp der teksten satt igjen etter å ha tatt av lappen.

Jeg kjøper bare klistrelapper, fra merkmester.no. Har oppdaget at jeg i praksis nesten aldri gidder å stryke på sånne strykelapper, og klistrelappene sitter fint på det aller meste. Har dem på matboksene, for eksempel, som har blitt kjørt i oppvaskmaskin hver dag i to år, og de sitter fremdeles. De sitter ikke fullt så godt på klær, men de tåler fint noen vasker, og det hjelper om man setter dem på vaskelappen i stedet for rett på plagget. Og så kan jeg ha noen liggende i lommeboken, slik at hvis jeg kommer på på vei til skolen at det ikke er navn i de nye støvlene, kan jeg bare sette det på der og da.

Gammel 24-10-09, 12:57   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, de var smarte! Men jeg har et helt lager av sånne andre fortsatt.

Gammel 24-10-09, 13:38   #6
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jada, jeg har klistrelapper fra askeladden/navnelapper, og de brukes flittig på alle ytterplagg, dresser, støvler, matbokser etc. Resten merkes med vannfast tusj. Funker fint som bare det.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 18:12   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Bruker også klistrelapper fra merkemester, og er godt fornøyd med det.
Kjøpte i sin tid 1000 lapper, og jeg tror jeg skal slite litt for å få brukt opp alle sammen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:27   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går fort å stryke - men enda raskere å skrive med slik merketusj på vaskelappen. *lat* Kulepenn duger forøvrig også *remafilosofi*

Gammel 24-10-09, 20:08   #9
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Navnelapper som krever at man må dra fram strykejern er ikke geniale i mine øyne. Strykejernet mitt er framme bare et par ganger i året og ligger ikke akkurat lett tilgjengelig. Jeg foretrekker å navne barnas klær med tusj. De plaggene jeg ikke kan skrive på (f.eks. strikkede plagg) navnes med Tagg-it. Da slipper jeg stryke-spetakkelet.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 20:10   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det går fort å stryke - men enda raskere å skrive med slik merketusj på vaskelappen. *lat* Kulepenn duger forøvrig også *remafilosofi*

:lat:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 20:12   #11
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Geniale navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gammel 24-10-09, 20:12   #12
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Strykejern fremme et par ganger i året.
Jeg stryker minst en gang i uka, og strykebrettet står alltid klart på vaskerommet.

Gammel 26-10-09, 17:05   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Stryk-på-lappene faller av ulltøyet, og når jeg først har sprittusjen fremme, er det like enkelt å skrive navn på alt.

Gammel 26-10-09, 17:09   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg synes ikke det er noe ork å i det hele tatt jeg. Fort gjort å stryke på navnelapper så lenge man gjør det hver gang man har handlet noe nytt.

Noen ganger er vi så forskjellige, du og jeg. :eier ikke strykejern:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 17:13   #15
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Noen ganger er vi så forskjellige, du og jeg. :eier ikke strykejern:

Jeg er nok på mitt tredje, og i år ønsker jeg meg et nytt til jul. :superhusmor:

Gammel 26-10-09, 17:42   #16
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Bruker også klistrelapper fra merkemester, og er godt fornøyd med det.
Kjøpte i sin tid 1000 lapper, og jeg tror jeg skal slite litt for å få brukt opp alle sammen

Samme her http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:07   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt de til Askeladden. De er ok så lenge man stryker dem så hele blir festet til underlaget.
De lappene så fine ut Nin, men hvor tydelig blir de på mørke klær?
Har du testet dem?? Liker det at dem ikke kan falle av.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 18:42   #18
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Synes Taggit er genialt, jeg.

Gammel 26-10-09, 18:50   #19
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Synes Taggit er genialt, jeg.

Hvor fester du taggit? Jeg låner en pysj med taggit på for tiden, og det er ikke spesielt pent på utsiden der "taggene" går igjennom tøyet?

Gammel 26-10-09, 19:34   #20
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Nei, pent er det ikke, men veldig lettvint og kjapt å feste. Jeg bruker de på hjemmestrikka klær og mørke votter som ikke har lapp til å skrive navnet i.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.