Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den filmen som har berørt deg mest?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-07, 23:14   #1
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den filmen som har berørt deg mest?

Denne gjorde veldig inntrykk på en ung mygg:

Det samme gjorde denne:

og denne

Og mange flere av de som allerede er nevnt, som Mississippi Burning Trainspotting, og Lost in Transelation.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 18:41   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Denne gjorde veldig inntrykk på en ung mygg:

Når jeg skulle svare i denne tråden tidligere, kom jeg ikke på om dette var en bok eller om den også var film... :begynner å bli gammel:

Så jeg må bare signere denne, nå når Myggstukket har vist at hukommelsen min begynner å svikte.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 21:58   #3
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Når jeg skulle svare i denne tråden tidligere, kom jeg ikke på om dette var en bok eller om den også var film... :begynner å bli gammel:

Så jeg må bare signere denne, nå når Myggstukket har vist at hukommelsen min begynner å svikte.

Leste boken først ...
Må bare nevne at David Bowie spiller i filmen, og han har også skrevet noe av filmmusikken.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 22:14   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Christiane F hadde jeg glemt navnet på når jeg skrev første liste.
En annen en hvor historien kanskje er bedre en selve filmen er Sleepwalkers.
Mener den heter det, er med blant annet Brad Pitt og handler om 4 gutter som kom på forbedringsanstalt.

Gammel 13-01-07, 22:33   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Mener den heter det, er med blant annet Brad Pitt og handler om 4 gutter som kom på forbedringsanstalt.

Sleepers. Med Brad Pitt ja, og Kevin Bacon og Robert Deniro hvis jeg ikke husker feil. Den gjorde inntrykk på meg også. Filmen altså, boka har jeg ikke lest.

Gammel 13-01-07, 22:35   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Sleepers. JA den er helt grusom. Og når vi først er inne på sånn type film så er Ondskapen med Jan Gulliou også ganske forferdelig. Han har vissnok selv opplevd dette...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.