Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg fine gensere til 8-årige gutter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 23:01   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg fine gensere til 8-årige gutter

Poden er fortsatt 7 (ok, han blir åtte i desember), men han bruker størrelse 10 år i gensere, han er lang og slank. Problemet er bare at jeg ikke liker ungdomsklærne som de selger i de størrelsene. Jeg liker ikke for rocka klær. Jeg liker enkle gensere i t-skjortemodell med lang arm. Gjerne med et enkelt motiv på. Feks en fotball, eller en tegneserierobot (jeg forelsket meg i en slik en i sommer, men de hadde ikke hans størrelse, og jeg husker ikke merket).

Så, da lurer jeg på om noen kan tipse meg om noen gensere som er fine.

Gammel 25-10-09, 23:06   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg fine gensere til 8 årige gutter

Hva med Polarn O. Pyret?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:12   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Poden er fortsatt 7 (ok, han blir åtte i desember), men han bruker størrelse 10 år i gensere, han er lang og slank. Problemet er bare at jeg ikke liker ungdomsklærne som de selger i de størrelsene. Jeg liker ikke for rocka klær. Jeg liker enkle gensere i t-skjortemodell med lang arm. Gjerne med et enkelt motiv på. Feks en fotball, eller en tegneserierobot (jeg forelsket meg i en slik en i sommer, men de hadde ikke hans størrelse, og jeg husker ikke merket).

Så, da lurer jeg på om noen kan tipse meg om noen gensere som er fine.

Åh bra det ikke er bare meg eller bare vi som har en lang tynn gutt.
Men vårres er 6 år og har 134\140 i gensere. for at de skal bli lange nok i armene og i lengda. men mange henger å slenger på han. Og synnes mange er grusome.

Her har vi exit(handlet lite der for at de hopper over 1 størrelse så turbo har ikke passet noe der på 1 år :\),lindex og cubus(kjøper ikke gensere derfor de er så korte i livet og de som jobber der er et rasshull). ja og kaphall?!?
Bestilt en del på hm men er sånn her om mønstrene:

Gammel 25-10-09, 23:13   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Name it går opp til str 152 ofte med samme klær som for de mindre, men det vet du sikkert.

Gammel 25-10-09, 23:13   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes faktisk La Redoute har veldig mange kule slike til gutter! Noen eksempler vedlagt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg LR1.JPG (139,6 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg LR2.JPG (86,6 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg LR3.JPG (98,4 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg LR4.JPG (109,6 KB, 7 visninger)
Gammel 25-10-09, 23:18   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Too much?
(Molo) De vanlige med stjerner finnes også i store str.

Wheat:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:26   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg fine gensere til 8-årige gutter

Gammel 25-10-09, 23:29   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ender ofte opp med gensere fra LOGG, H&M og hettegensere fra CUBUS til min snart 8-åring.

Gammel 25-10-09, 23:34   #9
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handler endel på trendybaby.no til min 8 åring.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 23:42   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Benetton har ofte fine gensere uten for mye trykk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.