|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?Tassen har fått noen små huller i reimatecdressen nede i benet som jeg gjerne ville ha lappet.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?Jeg har limt. Jeg fikk en lapp i butikken der jeg kjøpte dressen. Limte på med lim beregnet på tekstil/gummitøy (jeg husker ikke nøyaktig, men du finner ut hvilken type du trenger når du ser på de forskjellige limtubene). Limet kjøpte jeg i jernvarebutikk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?Gaffa funker i alle fall på regntøy, og jammen tålte de ikke 60 grader i maskinen også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?
Det er kanskje ikke så pent med gaffa, men effektivt er det i alle fall. Handlekurven på Oth'en vår er teipet med gaffa-tape. Fremhjulet lagde hull i handlekurven og den ble teipet med gaffa. Det har holdt i snart et år nå. Gamlevogna til storebror henger sammen nesten kun på grunn av gaffa. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?Nå har jeg gitt opp ReimaTEC for flere år siden fordi de slites så fort i stykker. Men det går kanskje an å reparere med AquaSure? Dette er iallefall fint å reparere regntøy med. Kjøpes på sportsbutikker. |
|
|
|
![]() |
|
|