|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Med fare for å kaste stein i glasshus, må jeg si ansatte i NAV.
|
|
|
#62 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?
"Kompisklemmer"?
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Så lenge de står der uten å mase på meg så er der helt ok. Men de som pusher seg på er ikke noe for meg. Jeg kjøper aldri noe av folk som presser seg på. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kompisklemmer? :grøss:
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Ja, sånne er jeg lite glad i. |
|
|
|
#66 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Navansatte
|
|
|
#67 |
|
maler
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Selgere. Verst er de som står på stand for veldedige organisasjoner. Og telefonselgere, men der har man muligheten til å slenge på røret i det minste.
|
|
|
#68 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgere og Navansatte som tydeligvis ikke kan det de skal kunne. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Parkeringsvakter - og kirurger!
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgere (jeg er reservert, men det er det enkelte som driter i), dørselgere og pågående selgere utenfor butikker og på kjøpesentre. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Å, jeg glemte jo håndverkere som ikke klarer å få med seg de delene de trenger for å utføre en avtalt jobb og fakturerer (skyhøy) timepris for den tiden det tar å hente de glemte delene
|
|
|
#72 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?OK. ALT vi lærere gjør er feil! Vet dere hvor mye vi jobber? Vet dere hvem som gir ALT HVER ENESTE DAG FOR DE DRITTUNGENE??!? |
|
|
|
|
|
#73 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Jeg glemte forresten telefonselgere ...og de (unnskylder på forhånd for språket) inni helvetes inkompetente og lite hjelpsomme folkene som jobber i et foretak for pasientreiser!!
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Saksbehandlere i NAV topper lista mi hvertfall. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?De som jobber i barneutstyrsbutikker eller barneklærbutikker med null peil. Gjerne de på cirka 17 år som tror de kan det meste. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fjott
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Diverse assistenter som ikke evner å respektere eller anerkjenne kompetansen til de fagutdannede på jobb.
|
|
|
#77 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Noen nevnte helsesekretærer... Vel, noen av dem irriterer meg en smule:
|
|
|
#78 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det rart det blir lange ventelister for å få time hos legen?! Be om at legen ringer deg opp neste gang du er i tvil om du trenger time.
|
|
|
|
#79 |
|
Hvor: Østfold
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgere som ikke kan ta nei for et nei. Ikke rart folk slenger på røret i irritasjon etterhvert.
|
|
|
#80 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?Telefonselgere. Deretter pågående selgere generelt. De klarer å få frem det verste i meg.
|
![]() |
|
|