Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva betyr dette da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 08:35   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva betyr dette da?

Vi satt stille og rolig i stuen sent på kvelden. Hadde akkurat lagt lillebror til for natten og hatt storebror på toalettet, så hørte vi et megahøyt brak.

I min hormonelle tilstand spratt jeg opp i full angst (og meg sprette opp om dagene er ikke ofte en ser :nysydd: ), sikker på at en bokhylle (som ikke er der engang) hadde veltet over barnesengen.

Det viste seg at det var en kasse i boden som var rast ned. Og det var ikke hvilken som helst kasse heller, det var den med alle de knuselige pyntetingene våre, som ble pakket ned når julepynten kom frem som var rast. Og knust.

Uerstattelige figurer fra Kina, og andre gaver med minner. Veldig dumt, men det må jo bare bety en ting: At jeg skal få masse ny pynt. Det er bare det det kan bety santvel?

Sist redigert av DM : 13-01-07 kl 08:48.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 08:37   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr dette da?

Selvsagt betyr det det, men huff så trist.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 09:03   #3
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Så kjedelig
Men da har du en grunn til å kjøpe/ønske deg nye ting

Gammel 13-01-07, 09:21   #4
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Æaj, sånt er kjedelig! Men som det sies her, da har du god grunn til å dra på shopping.

Gammel 13-01-07, 09:44   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt er det det det betyr ja! (3 "det" etter hverandre i en setning ?? )

Gammel 13-01-07, 09:51   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Uff så trist! Men bedre at dem knuste enn (usynlig) bokhylla skulle falle over barnesenga!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 10:47   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det betyr at dere må slutte å feire jul.

Gammel 13-01-07, 10:53   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette betyr at HP er dårlig til å stable kasser. Og at fruen har for mye nips.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 11:37   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Dette betyr at HP er dårlig til å stable kasser. Og at fruen har for mye nips.

Jeg skal innrømme at kassen ikke var stablet på aller besteste måten, men til mitt forsvar vil jeg poengtere at den hadde stått på akkurat samme plassen i 14 dager når den på magisk vis veltet. Sikkert skjebnen.

Fruen har mindre, og mindre nips.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 12:18   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Huff, så leit?

Gammel 13-01-07, 12:19   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg skal innrømme at kassen ikke var stablet på aller besteste måten, men til mitt forsvar vil jeg poengtere at den hadde stått på akkurat samme plassen i 14 dager når den på magisk vis veltet. Sikkert skjebnen.

Du er akkurat som mannen min. Det er deres skyld, alt sammen!

Gammel 13-01-07, 12:20   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du er akkurat som mannen min. Det er deres skyld, alt sammen!

Jeg tenkte faktisk akkurat det samme.
Mannen min påstår det er uhell, men jeg tror faktisk at det er "uhell". Og det er en stor forskjell!

Gammel 13-01-07, 12:26   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjipt når sånt skjer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 12:34   #14
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usj.

Jammen godt det er hauger av nydelig julepynt til halv pris nå!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 12:36   #15
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det betyr at du egentlig ikke liker nips, og skal ha en ny minimalistisk stil

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 13:23   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oisann, det var ikke småtterier. Du må ha alt mulig nytt du nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 13:51   #17
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Usj.

Jammen godt det er hauger av nydelig julepynt til halv pris nå!

Naa maa du lese ordentlig Hoenni. Det var ikke julepynten, men all den pynten som var tatt vekk for aa gjoere plass til julepynten som ble knust.

Sist redigert av @nne : 13-01-07 kl 18:33.
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.