|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
CD-spiller til 4-åringPlanlegger en liten CD-spiller som han på 4.5 kan ha på rommet sitt i julegave. Han vil spille musikk når bestevennen er på besøk, og vi ser for oss at han kan høre litt lydbøker og slikt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: CD-spiller til 4-åringPoden har en helt vanlig radio/kassett/cd-spiller som også leser MP3.
|
|
|
#4 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: CD-spiller til 4-åringVår 3,5 åring har en billig radio-CD spiller til 200 kroner fra Spaceworld på rommet sitt. Fungerer helt fint til musikk og lydbøker.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: CD-spiller til 4-åringJeg vurderte å kjøpe CD-spiller til Poden fra foreldrene mine i fjor (til seksårsdagen), men etter å ha konferert med mannen, endte jeg opp med å kjøpe en rimelig iPod-dockingstasjon med radio høyttalere i stedet, og donere min egen gamle iPod. Som mannen sier, så er CD-er på vei ut (vi bruker aldri våre, som vi har over tusen av, vi spiller utelukkende musikk fra iTunes på en PC som er koblet til stereoanlegget), og i en iPod kan han ha en masse albumer og lydbøker å velge blant. Den er veldig lett å styre også - også for en fireåring, vil jeg tro - og så kan man dessuten ta selve iPoden med seg på tur.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: CD-spiller til 4-åring
Jeg har tenkt på dette, men vi har ingen gammel iPod å donere, og S selv ønsker seg CD-spiller. Jeg tenker han får en slik nå, og så får han noe annet om 2-3 år. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: CD-spiller til 4-åringJa, jeg tenkte også på det. Men CD -spilleren er fortsatt enklest for ham å betjene. Han låner min Ipod av og til, men mestrer den ikke helt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: CD-spiller til 4-åringJunior fikk i julegave i fjor og bruker den mye. Det er en helt enkel CD/radio til 299/399 fra Elkjøp. Han bytter CDer selv, leter opp sanger og styrer lyden. Radioen greier han ikke å stille inn helt rent enda.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: CD-spiller til 4-åringFor all del, kjøp en vanlig cd-spiller og ikke en slik som er beregnet for barn. Våre unger fikk cd-spiller for barn (med mikrofoner på) av besteforeldrene sine og disse gikk i stykker med en gang. Vi kjøpte da nye relativt rimelige vanlige cd-spillere på Europris og disse har nå vært brukt daglig i et par år og har holdt fint. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: CD-spiller til 4-åringJeg er enig med Lhi-My, kjøp en vanlig CD-spiller. De aller fleste er greie nok å betjene for en på 4,5, storebror mestret den vi har på lekerommet før han var så gammel som det.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: CD-spiller til 4-åringMen det er uten tvil stas å synge i mikrofonen mens cd spilleren spiller en kul sang!
|
|
|
#14 |
|
nygift
|
Denne kan jeg anbefale, har den til mine og vi selger den på jobb, knall god!
|
|
|
|
#15 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: CD-spiller til 4-åringVår 4-åring har en helt vanlig cd-spiller. :bidrar:
|
|
|
#16 |
|
Øverst Kommanderende
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
C også.
|
|
|
|
#17 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: CD-spiller til 4-åringH bytter IKKE cd-er selv, for hun hører på samme et halvt år i strekk.
|
|
|
#18 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Er kanskje sånn Frøkna har. Syns ikke den er enkel å betjene.
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Ikke?
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Dette er nok vår neste løsning. Glitterbarnet har arvet min gamle CD-spiller, forsterker og høytalere og bruker det foreløpig. Neste gang det trengs noe får han en mp3-spiller, ny eller min gamle.
|
![]() |
|
|