Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Myk og behagelig flybukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-09, 14:52   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Myk og behagelig flybukse?

[quote=glitterchick;1897490]Samme bilde på begge?

[\quote]

Nei, den ene er fra ASOS og den andre er fra VILA.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:54   #22
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg slår et slag for kosedressen jeg da. Jeg har gått over til å KUN fly i mine elskede Juicy-dresser. Elegant... tja, nei, men de er utrolig behagelige og etterhvert tilstrekkelig akseptert blant diehard fashionistas til at jeg tør... De er mye billigere i USA forresten. *tips*

Jeg må bare si meg fullstendig enig.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:57   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe i mot kosedresser, men det er rett og slett ikke min stil, hvis jeg bruker noe slikt er det kun innenfor husets fire vegger. Jeg kommer til å se komplett kårni ut i noe slikt. Med mindre det finnes noen i annen type stoff, gjerne svart?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 14:58   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei, den ene er fra ASOS og den andre er fra VILA.

Jeg får opp VILA-buksa på begge linkene.

Gammel 26-10-09, 14:59   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Girl Chinos?

Gammel 26-10-09, 15:01   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Salt, jeg satt akkurat å så på dem! De kan funke. Cheap Monday er et merke jeg har gode erfaringer med fra før også.

Gammel 26-10-09, 15:09   #27
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Sånn olabukse-tights-sak da? Finnes i alle farger og typer omtrent.

De skulle jeg også foreslå, men ser at du ikke liker det. Det fins utrolig mange forskjellige slag nå. Jeg ville absolutt ikke ha det, men nå elsker jeg mine. De var veldig behagelig å ha på flytur også.

Gammel 26-10-09, 15:25   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg får opp VILA-buksa på begge linkene.

Åja, da er det noe krøll med linken. Den andre buksa finnes på www.asos.com. Koster 22 pund.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 11:37   #29
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å, må jeg tenke på det også, ja? *skal fly fra London til Mauritius i slutten av november*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 13:21   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Å, må jeg tenke på det også, ja? *skal fly fra London til Mauritius i slutten av november*

Du ikke. Det er bare jeg som liker å se bra ut og ha det behagelig på samme tid.

Gammel 27-10-09, 17:12   #31
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal fly til Indonesia neste lørdag og jeg vurderer rett og slett joggebukse eller en annen treningsbukse i noe stretchstoff. Da unngår jeg også det evinnelige styret med å fjerne beltet før security.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 17:23   #32
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå for tiden så flyr jeg som regel i et par godt brukte jeans. Men jeg har ikke veldig trange jeans; det hadde nok ikke vært behagelig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 17:40   #33
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeans og trange bukser med høy linning, mye knapper, glidelåser og styr frarådes på lange flyreiser. Det blir trangt, klamt og mån får "sitte-merker" i hud som klør og gnager. Dessuten (og det er verdt å merke seg...) så øker kroppsvolumet betraktelig under en flyreise. Magen blir oppblåst, bena hovner opp osv. så behagelige klær og stoffer er absolutt å anbefale. F.eks. Tights, tunikaer, jumpsuit, behagelig kjole med strømpebukse under m.m. Ta også med cardigan og sjal/skjerf...da fryser man ikke. Noe av det dummeste jeg ser og hører er folk som skal hjem fra syden ikledd minishorts, singlet og flip-flops, for deretter å beklage seg over hvor kaldt det er i flykabinen.

Tenk også på skotøyet...ja, stilettos kan være stilig det, men de er ikke spesiellt stilige på foten etter 10 timers-flyreise med hovne pølseføtter oppi. Ballerinas, joggesko osv. er finfine fly-sko. Selvfølgelig kan man ta av skoene under flyreisen, men Gud forby sitt ikke barbeint, og labb heller ikke rundt i sokkelesten eller barbeint i midtgangen eller inne på toalettene (sokker på flytoalett blir lett mopp...flytoalett-gulv er forferdelig ekle)

Ja, også god tur til USA, forresten!!

Gammel 27-10-09, 17:43   #34
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, det må nok bli dem.
Jeg har tenkt på skjørt, men de sklir opp. Jeg vil kunne sitte med ben både hit og dit uten å tenke på at noen kan se rett opp.

Skjørt med tights under?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 18:36   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Vi skal på familieferie i fjellene, så stillettos er ikke med i bagasjen en gang. Det med oppblåsthet visste jeg ikke, men det er i såfall enda en grunn til å ha behagelig og løst tøy. Jeg tror jeg har landet på å kjøpe jeansstoff i bomull/lin-blanding, også sy en smal bukse i joggebuksefasong, med bred ribbestrikk i livet, evt. snøring nederst. Da får jeg olabukse, med joggebuksekomfort!

Jeg har alltid med et kjempedigert sjal når vi reiser, det er en "pakistansk vinterjakke" - et over to meter langt tynt ullskjerf, som er 120 bredt. Lett, og veldig varmt. Det dekker hele familien, i stedet for de derre sorry excuse for a blanket-greiene man får låne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.