|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?[quote=glitterchick;1897490]Samme bilde på begge?
![]() |
#22 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?
Jeg må bare si meg fullstendig enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Jeg har ikke noe i mot kosedresser, men det er rett og slett ikke min stil, hvis jeg bruker noe slikt er det kun innenfor husets fire vegger. Jeg kommer til å se komplett kårni ut i noe slikt. Med mindre det finnes noen i annen type stoff, gjerne svart?
![]() |
#27 |
ekstremt trøtt
|
De skulle jeg også foreslå, men ser at du ikke liker det. Det fins utrolig mange forskjellige slag nå. Jeg ville absolutt ikke ha det, men nå elsker jeg mine. De var veldig behagelig å ha på flytur også.
![]() |
#28 |
Har bakt søte kaker
|
Åja, da er det noe krøll med linken. Den andre buksa finnes på www.asos.com. Koster 22 pund.
![]() |
#29 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Å, må jeg tenke på det også, ja? *skal fly fra London til Mauritius i slutten av november* |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Vi skal fly til Indonesia neste lørdag og jeg vurderer rett og slett joggebukse eller en annen treningsbukse i noe stretchstoff. Da unngår jeg også det evinnelige styret med å fjerne beltet før security. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Jeans og trange bukser med høy linning, mye knapper, glidelåser og styr frarådes på lange flyreiser. Det blir trangt, klamt og mån får "sitte-merker" i hud som klør og gnager. Dessuten (og det er verdt å merke seg...) så øker kroppsvolumet betraktelig under en flyreise. Magen blir oppblåst, bena hovner opp osv. så behagelige klær og stoffer er absolutt å anbefale. F.eks. Tights, tunikaer, jumpsuit, behagelig kjole med strømpebukse under m.m. Ta også med cardigan og sjal/skjerf...da fryser man ikke. Noe av det dummeste jeg ser og hører er folk som skal hjem fra syden ikledd minishorts, singlet og flip-flops, for deretter å beklage seg over hvor kaldt det er i flykabinen.
![]() |
#34 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skjørt med tights under? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Myk og behagelig flybukse?Vi skal på familieferie i fjellene, så stillettos er ikke med i bagasjen en gang.
![]() |
|
|