|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks, eller lar du det skure? | |||
Jeg er kvinne, og bruker sykkelhjelm |
![]() ![]() ![]() ![]() |
106 | 74,65% |
Jeg er kvinne, og bruker hjelm når jeg står på ski/brett |
37 | 26,06% |
Jeg er kvinne, og bruker hjelm når jeg står på skøyter |
19 | 13,38% |
Jeg er kvinne, og bruker redningsvest |
119 | 83,80% |
Jeg er kvinne, og bruker refleks |
119 | 83,80% |
Jeg er mann, og bruker sykkelhjelm |
5 | 3,52% |
Jeg er mann, og bruker hjelm når jeg står på ski/brett |
1 | 0,70% |
Jeg er mann, og bruker hjelm når jeg står på skøyter |
1 | 0,70% |
Jeg er mann, og bruker redningsvest |
6 | 4,23% |
Jeg er mann, og bruker refleks |
3 | 2,11% |
Jeg er kvinne, og bruker ikke sykkelhjelm |
16 | 11,27% |
Jeg er kvinne, og bruker ikke hjelm når jeg står på ski/brett |
37 | 26,06% |
Jeg er kvinne, og bruker ikke hjelm når jeg står på skøyter |
41 | 28,87% |
Jeg er kvinne, og bruker ikke redningsvest |
7 | 4,93% |
Jeg er kvinne, og bruker ikke refleks |
11 | 7,75% |
Jeg er mann, og bruker ikke sykkelhjelm |
1 | 0,70% |
Jeg er mann, og bruker ikke hjelm når jeg står på ski/brett |
3 | 2,11% |
Jeg er mann, og bruker ikke hjelm når jeg står på skøyter |
2 | 1,41% |
Jeg er mann, og bruker ikke redningsvest |
0 | 0% |
Jeg er mann, og bruker ikke refleks |
1 | 0,70% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
can-jur
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Bruker også alltid hjelm når jeg rir!
![]() |
![]() |
#42 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Jeg bruker ikke hjelm når jeg går på skøyter fordi jeg ikke går på skøyter. Hadde jeg vært så lite lur at jeg snørte på meg et par skøyter ville jeg nok garantert festet på meg en hjelm. Men bortsett fra det så er jeg flink til å beskytte meg selv.
![]() |
#43 |
One of These Days
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Bruker ikke hjelm når jeg står på ski, men så er det også 10 år siden sist jeg sto på nedover ski. Tror ikke jeg hadde brukt hjelm der med mindre barna også skulle stå. Bruker hjlem på de andre, men har hatt et par ganger på skøyter uten hjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Originala
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Jeg går aldri på skøyter og kun på bortover-ski, så der har jeg ikke mye å bidra med. Men jeg bruker alltid hjelm når jeg sykler og redningsvest når jeg er i båt. På refleksfronten har jeg et betydelig forbedringspotensiale. Jeg MÅ komme på en ordning som gjør det lettvindt å huske det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Jeg er kvinne og bruker hjelm og redningsvest. Akkurat nå har jeg ingen reflekser og bør nok gjøre noe med det.
![]() |
#46 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Joa, hjelm, refleks (når jeg husker det...) og redningsvest, alltid. Eller, flytevest er det vel.
![]() |
#47 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Jeg bruker hjelm når jeg sykler og redningsvest når jeg er i båt (ca 1 gang i året). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Refleks når jeg husker, sykler ikke, hjelm når jeg rir, redningsvest of course, har ikke gått på noe annet enn kunstløpsskøyter i ungdommen, da brukte jeg ikke hjelm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Redningsvest: check
![]() |
#50 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Jeg bruker sykkelhjelm, redningsvest og refleks. Ikke på ski og skøyter da.
![]() |
#52 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?Sykkelhjelm, refleks og flytevest, ja. Står ikke alpint. Bruker ikke hjelm når jeg tre ganger i året går på skøyter. Ei heller når jeg jogger, skjønt det kunne jeg hatt bruk for her forleden...
![]() |
![]() |
|
|