|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å "forlenge" en strikkekjoleLitt rart med de korte ermene, ja. Fint innleggstall 9999! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Å "forlenge" en strikkekjoleFin kjole, men enig, den ser på et vis litt for liten ut.
|
|
|
#26 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å "forlenge" en strikkekjoleSyns det var lurt at du leverte den tilbake.
|
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Sv: Å "forlenge" en strikkekjoleHm, jeg synes egentlig at den var "meg" også, noe som vises best på det første bildet. På det andre bildet forsvinner liksom hele kjolen med farge og det hele, for bildet ble så mørkt.
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Å "forlenge" en strikkekjoleFor meg hadde noe sånt vært litt ukomfortabelt kort, og jeg hadde valgt en litt "tettsittende", men ikke tightsaktig, bukse under, som gikk inn nede. Jeg har en kjole fra før som er lovlig kort, og den funker da som tunika når den brukes. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Å "forlenge" en strikkekjole
Slik tenker jeg også, Dronningen. Jeg bruker normalt ikke tights. Dongeritights eller sånne gummitights som er moderne nå, er så utelukket som det kan få blitt.
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Å "forlenge" en strikkekjole
Jeg har sett en sort bukse som er ganske tettsittende, men nederst på bena så var det på en måte sydd sånn at den krøllet seg litt. H&M hadde en sånn, og i og med at stoffet lå litt "lag på lag" nerderst på bena, så blir den litt mer "løs" og ikke så ekstremt kroppsnær som en del andre ting. Vanskelig å forklare. Så nesten ut som om den var litt for lang, og så poset den seg akkurat litt oppover leggen. Men på en fin måte. Men hadde de min størrelse - nei. Får lete videre. |
|
|
|
![]() |
|
|