Sv: Gerd Liv Valla
Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.
Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror saken hadde vært løst helt andre steder enn i media.
LO kunne nok satt fokus på en generell situasjon, men jeg ser ikke for meg at de hadde tatt opp en pågående sak med navngitte personer i media.
Signerer denne jeg.
Det gjøres mange feil av arbeidsgiverer også når personer er litt høyerer oppe i systemene. Om alle disse sakene skulle havnet på førstesiden så ville det blitt plass til litt mindre andre ting. Med unntak av de som gjør så dårlig jobb at de må få en solid fallskjerm for å bli kvitt dem da............
Det som forundrer meg er at alle tar Yssen sine utalleser for god fisk, selv fra første stund, før LO og Gerd Liv Valla kom med noen form for uttalelse.
Selvsagt kan det Yssen sier være sant, men fordi om hun er den som sir noe først er det automatisk sannheten?
Selvsagt kan også det Gerd Liv Valla sier være jug fra ende til annen, det eneste som er helt sikkert er at de ting som har kommet fram er milevis fra hverandre.
At avdelingen som Yssen var leder for hadde problemer er heller ikke en ukjent sak for de som driver med fagforeningsarbeid.
Det var en avdeling som selv mente de manglet en god ledelse og som var kaotisk. Klager som kommer fra et par år tilbake i tid.
Sist redigert av Mams : 13-01-07 kl 22:38.
Årsak: Rettet en skrivefeil, åar skulle være par.
|