|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
er her
|
Vin(lotteri)hjelpJeg skal arrangere vinlotteri, noen som har tips til meg.
|
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vin(lotteri)hjelpNår jeg vinner i lotteriet på jobb, og dermed må ut å kjøpe neste ukes vinner-flaske, så bruker jeg å spørre om råd på Polet. Sier at jeg skal ha en rød / hvit til ca xx kr, og at jeg gjerne vil prøve noe nytt. Da blir det ofte en vin som ikke "alle" har smakt, og vinnerne har aldri klaget
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vin(lotteri)hjelpNår det er min tur å ha vinlotteriet på jobb, går jeg på polet og velger flasker fra ulike land (vi har fire flasker, til rundt en liten hundrelapp hver) litt sånn utfra "den så fin ut" og sånn. Drikker ikke selv, så jeg har ikke peiling, men jeg ender opp med flasker ikke så mange har prøvd før, så får de litt variasjon i alle fall
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Vin(lotteri)hjelpDere skjønner det har gått litt sport i å finne på hyggelige vrier og historier og hva_har_du, så jeg burde funnet på noe lurt. Men hjernen min har tydeligvis kortsluttet, kommer ikke på noe smart.
|
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Vin(lotteri)hjelpBare viner med rosa etikett? Bare viner med støgge etiketter? «De X dårligste vinene til under 100,- følge kundekonsulenten på Polet»? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
er her
|
Sv: Vin(lotteri)hjelpOk farger, kan man kanskje spille på.
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vin(lotteri)hjelpBare flasker som er litt skakke?
|
|
|
#12 |
|
<*(((<
|
Sv: Vin(lotteri)hjelpVin som passer til menneskekjøtt, kanskje? Sikkert ikke noen som har hatt kannibal-tema enda. Hvis du møter en ukul Vinmonopolansatt som ikke skjønner humoren kan du be om noe som passer til noe som «smaker som kylling». :løsningsorientert: |
|
|
|
![]() |
|
|