|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Føler du deg smartere eller dummere enn snittet på FP? | |||
Jeg er i den indre sirkel av FP-kremen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 7,80% |
Smartere, selvsagt |
19 | 13,48% |
Jeg er selveste snittet! ![]() |
69 | 48,94% |
På en god dag beveger jeg meg opp mot snittet |
26 | 18,44% |
Jeg ligger og vaker i bunnsjiktet |
4 | 2,84% |
Hæ? |
12 | 8,51% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IQ på FPSom mange andre her så safet jeg og la meg på selveste snittet. Noen ganger er jeg over snittet, andre ganger under.
![]() |
#23 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: IQ på FPDe sa på et psykologikurs jeg tok en gang i verden at de fleste plasserer seg over snittet på sånne spørsmål. Det går jo ikke opp - noen må være "dummere" enn gjennomsnittet også. Jeg lar være å stemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: IQ på FP
Hadde dette vært på Et Annet Sted hadde jeg ikke nølt med å legge meg langt oppe. Men det er sjelden jeg føler meg så lite smart på nett som jeg gjør her inne. Denne pollen er jo laget med litt humor og ikke dødsalvorlig liksom, men jeg ville bare se om det er flere her som tenker som meg; at de er godt smarte sånn ellers, men at man kommer litt til kort her inne fordi det er så mange kremfolk samlet på ett sted. Og det virker det som det er, enn så lenge.
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: IQ på FPNår jeg ser på pollstemmerne (er jo en grunn til at den er offentlig) som har stemt det samme som meg, så ser jeg jo at ut fra hvordan folk er på FP så er det flere der jeg ville kastet både opp og ned en kategori i forhold til meg selv.
![]() |
#27 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Dig for victory!
|
Jepp, det kjenner i alle fall jeg meg igjen i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: IQ på FPJeg føler meg litt dum til tider, fordi jeg ikke forstår meg helt på den interne humoren her inne.
YNWA ![]() Stolt mamma til 8 flotte skapninger. ![]() Sist redigert av Crimina : 31-10-09 kl 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: IQ på FPHer på Eliteportalen ligger jeg sikkert helt på snittet. Dessuten var den beste smileyen der, og jeg er jo tøff så det passet veldig bra!
![]() |
#32 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: IQ på FPBeste bevis på at FP er et sted med mye lure mennesker er at selvforståelsen ligger som en normalfordeling rundt gjennomsnittsalternativet... :statistikernerd:
![]() |
![]() |
#33 |
Off the map.
|
jeg føler meg også generelt smartere enn mange. Her inne føler jeg meg sånn omtrent på snittet.
![]() |
#34 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: IQ på FPKall meg gjerne dum, |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
By the Sea
|
![]() |
#38 |
Off the map.
|
Det er veldig sant - men nå var det nå ikke det det ble spurt om. Hadde det blitt spurt etter klokhet hadde jeg rangert meg under snittet. Det er nok mange her som har forvaltet sin IQ bedre enn hva jeg har gjort.
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: IQ på FPJeg nekter å være falskt beskjeden og det burde flere la være med altså. Når jeg ser at det er så få som betegner seg selv til å være blant kremen blir jeg litt satt ut. For det er uvant mange intelligente mennesker samlet på et sted her inne. |
![]() |
![]() |
#40 |
Off the map.
|
![]() Sv: IQ på FPJeg synes ikke jeg er falsk beskjeden når jeg sier at jeg ligger på snittet (skjønt det var vel ikke meg du siktet til?)
![]() |
|
|