|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi bor i et felt med mange mange barn så ja snop deles ut. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Men, tradisjonelt sett har jeg latt ungene velge seg noe. Vi har jo litt av hvert i skåla. (sjokoladefotballer/hjerter, dumle, twist, karameller, fox, harde karmeller og noe annet, alt singelpakket) Men, jeg opplever ofte at ungene blir så tvilende/nølende og stor forskjell i forsyningsgrad... jeg pleier si de kan ta 2-3 ting. Men nå lurer jeg på om jeg heller bare burde gi dem noe, og evt la dem bytte innbyrdes eller noe? Så slipper jeg at enkelte står der og klør seg i hodet og ikke klarer velge?
|
|
|
#63 |
|
Glad
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ser ut til at vi går tom for Dumle i år. Slapp ikke unna kostyme heller, naboen inviterte med jentungen. Hun er mer ivrig enn på julaften, så det blir vel stas det her tenker jeg.
|
|
|
#64 |
|
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Så lenge jeg sender guttene på tur så deler jeg også ut godteri.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ååååå - det har begynt. Det kommer sånne småe unger her som tar av seg maskene så ikke katta blir redd. |
|
|
|
#66 |
|
Textrovert
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Det har bare vært én familie her foreløpig. Og sjuåringen lurer på når "spøkelsene" kommer. Han har ikke ytret noe ønske om å være med å gå selv, men vil visst gjerne ha dem på døra.
|
|
|
#67 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har hatt kun ett lite monster på døra, og hun gjorde ikke så stort hugg i snopskåla. Nå synes jeg det må komme noen flere snart!
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?
Som du så var vi mannsterke på døra di, og har vært litt rundt omkring i området. Jeg innbiller meg at det er veldig mye helsepersonell som bor i området?? Jeg hadde trodd de tenkte litt lenger. Du skulle sett alt det klinete, ekle smågodtet, potetgull knust i det andre osv... hygienisk? Nei. Jeg tømte ut alt på benken, og plukket ut KUN det som var pakket i plast/papir. Kastet massse godteri ja. ÆSJ!! Sist redigert av Left : 31-10-09 kl 19:30. |
|
|
|
#69 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Her er ungene godt i gang. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi deler da ut snop som ikke er pakket inn.
|
|
|
#71 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Har hatt besøk av to gjenger alt. Så her deles det ut godteri.
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi (Poden og Mannen i ført monstermasker) deler ut godis (fra Nille ja....), spiller Thriller av MJ. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hvor: Viken
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har en bolle klar, med innpakket godteri, og har hatt 5-6 besøk allerede. Men de er beskjedne med å forsyne seg da, så vi har mye igjen enda, mulig det er bikkja som skremmer dem?
|
|
|
#74 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ekkelt, skulle tro at folk visste bedre her ja. Det er jo myye helsepersonell som bor her. Potetgull knust i uinnpakket smågodt? Yæk er det jeg har å si.
|
|
|
#75 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jentene er for små til slikt, vi bor i blokk, mannen skal ut i kveld og jeg lapse på sofaen (er syk), så NEI det har jeg ikke tenkt. Syns egentlig hele halloween er noe enormt tull og håper inderlig jeg slipper å få noen på døra.
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg har kjøpt inn godsaker, i år som i fjor. Og det ser ut som jeg må spise de selv, i år som i fjor. |
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
Stakkars da |
|
|
|
#79 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Kommer ingen på døra her, så vi snopet helt for oss selv.
|
![]() |
|
|