Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deler dere ut snop nå til halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 18:32   #61
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?

Vi bor i et felt med mange mange barn så ja snop deles ut.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 18:42   #62
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Men, tradisjonelt sett har jeg latt ungene velge seg noe. Vi har jo litt av hvert i skåla. (sjokoladefotballer/hjerter, dumle, twist, karameller, fox, harde karmeller og noe annet, alt singelpakket) Men, jeg opplever ofte at ungene blir så tvilende/nølende og stor forskjell i forsyningsgrad... jeg pleier si de kan ta 2-3 ting. Men nå lurer jeg på om jeg heller bare burde gi dem noe, og evt la dem bytte innbyrdes eller noe? Så slipper jeg at enkelte står der og klør seg i hodet og ikke klarer velge?

Gammel 31-10-09, 18:50   #63
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser ut til at vi går tom for Dumle i år. Slapp ikke unna kostyme heller, naboen inviterte med jentungen. Hun er mer ivrig enn på julaften, så det blir vel stas det her tenker jeg.

Gammel 31-10-09, 19:01   #64
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Så lenge jeg sender guttene på tur så deler jeg også ut godteri.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:06   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ååååå - det har begynt. Det kommer sånne småe unger her som tar av seg maskene så ikke katta blir redd.

De får kjærligheter og Kindersjokkis og sånn. Kun ting som er pakket inn i år.

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:14   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har bare vært én familie her foreløpig. Og sjuåringen lurer på når "spøkelsene" kommer. Han har ikke ytret noe ønske om å være med å gå selv, men vil visst gjerne ha dem på døra.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:21   #67
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt kun ett lite monster på døra, og hun gjorde ikke så stort hugg i snopskåla. Nå synes jeg det må komme noen flere snart!

Gammel 31-10-09, 19:23   #68
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Har hatt en haug av unger her allerede - de fikk kun innpakket godis. Morsomt å se utkledde, forventningsfulle barn. Lillegutt ble skrekkslagen og hylte da, mens han forsøkte å forsyne seg av godisskåla samtidig.

Min 5-åring er hos ei venninne og har ikke kledd seg ut eller er ute på knask eller knep i år.

Som du så var vi mannsterke på døra di, og har vært litt rundt omkring i området. Jeg innbiller meg at det er veldig mye helsepersonell som bor i området?? Jeg hadde trodd de tenkte litt lenger. Du skulle sett alt det klinete, ekle smågodtet, potetgull knust i det andre osv... hygienisk? Nei. Jeg tømte ut alt på benken, og plukket ut KUN det som var pakket i plast/papir. Kastet massse godteri ja. ÆSJ!!
Og selvsagt deler vi ut til de som kommer.

Sist redigert av Left : 31-10-09 kl 19:30.
  Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:23   #69
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Her er ungene godt i gang.
Vi spiller scary music ut av soveromsvinduet og har skremt vettet av et lite monster allerede: ond:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:25   #70
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vi deler da ut snop som ikke er pakket inn. Mannen min var på butikken og handlet. Men, bruker handske når jeg tar og kjører på jevnt med antibac her jeg sitter og venter.

Jeg kommer ikke til å plukke ut igjen av posene. Tar sjansen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:27   #71
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hatt besøk av to gjenger alt. Så her deles det ut godteri.

Gammel 31-10-09, 19:27   #72
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi (Poden og Mannen i ført monstermasker) deler ut godis (fra Nille ja....), spiller Thriller av MJ.

Poden synes det er helt greit å ikke gå rundt; til tross for at de fleste av vennene har vært innom. I kveld er det kometkameratene OG lørdagsgodteri - det slår alt uansett for han.

Et år hadde vi helt glemt Halloween og endte opp med å dele ut Ferrero Rocher som vi hadde stående etter dåpen til Poden.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:30   #73
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en bolle klar, med innpakket godteri, og har hatt 5-6 besøk allerede. Men de er beskjedne med å forsyne seg da, så vi har mye igjen enda, mulig det er bikkja som skremmer dem?

Storesøster synes det er litt skummelt og litt stas, mens minstemor hyler og skriker hver gang det ringer på, etter et litt vel skummelt besøk i stad. Hun nekter å bli med til døra igjen, så jeg håper hun ikke har tatt aldeles skrekken for dørklokka.

Blir det noe til overs, blir det lørdagsgodt til meg!

Gammel 31-10-09, 19:31   #74
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Som du så var vi mannsterke på døra di, og har vært litt rundt omkring i området. Jeg innbiller meg at det er veldig mye helsepersonell som bor i området?? Jeg hadde trodd de tenkte litt lenger. Du skulle sett alt det klinete, ekle smågodtet, potetgull knust i det andre osv... hygienisk? Nei. Jeg tømte ut alt på benken, og plukket ut KUN det som var pakket i plast/papir. Kastet massse godteri ja. ÆSJ!!

Ekkelt, skulle tro at folk visste bedre her ja. Det er jo myye helsepersonell som bor her. Potetgull knust i uinnpakket smågodt? Yæk er det jeg har å si.

Kom en haug nå også, men stakkars de fikk ikke så mye da - for de første puljene tok unna mesteparten.

Gammel 31-10-09, 19:33   #75
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jentene er for små til slikt, vi bor i blokk, mannen skal ut i kveld og jeg lapse på sofaen (er syk), så NEI det har jeg ikke tenkt. Syns egentlig hele halloween er noe enormt tull og håper inderlig jeg slipper å få noen på døra.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:50   #76
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg har kjøpt inn godsaker, i år som i fjor. Og det ser ut som jeg må spise de selv, i år som i fjor.

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 19:55   #77
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poden her ble redd når de første kom , når neste pulje kom hylte han som en stukken gris. Han er livredd ennå.
De fikk litt godteri da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 20:08   #78
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden her ble redd når de første kom , når neste pulje kom hylte han som en stukken gris. Han er livredd ennå.
De fikk litt godteri da.

Stakkars da
Minsten til Babe var ikke helt fornøyd han heller - han vinket energisk og syntes nok det var heeelt i orden at alle de stygge monstrene gikk

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 20:23   #79
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kommer ingen på døra her, så vi snopet helt for oss selv.

Gammel 31-10-09, 20:25   #80
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg får visst også beholde godteriet selv. Uff, så trist.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.