|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Ute på tur
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi deler ikke ut i år. 3 av 4 i huset har eller har hatt svineinfuensa den siste uken, så vi har meldt oss ut. Opplegget her i nabolaget er veldig organisert og ungene ser ut til å respektere at om utelyset ikke er på, er ikke det huset med. Så vi har bare hatt en gruppe på døren, og det vare barnehagevenner av Junior som ville snakke med han, selv om lyset var av.
|
|
|
#82 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Alle skal få! Alle skal få! |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi deler ikke ut. Noen har ringt på - og jeg har sagt at vi ikke har fått med oss at det er halloween idag.
|
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Likte det som stod om den amerikanske tradisjonen om at man skrur av utelyset om en ikke vil få noen på døra. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
maler
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, men i år er det skuffende dårlig oppmøte her. Muligens fordi utelyset var slokket deler av kvelden uten at jeg visste det.
|
|
|
#86 |
|
Livsnyter
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja det gjør vi. Jeg sier ikke at vi liker denne tradisjonen som tydeligvis har kommet for å bli men vi gidder ikke å være kjipingene i gata. Dessuten så er dette veldig stas for barna ... iallefall for de som ikke ligger som slakt med høy feber. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Nei, jeg deler ikke ut. Jeg synes ikke noe om hele Halloween.
|
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, vi deler ut. Det er utrolig mange barn som ringer på her, i år kjøpte jeg inn 45 innpakkede småsjokolader og vi er helt tomme nå. Jeg har gravd litt i skapet og funnet noen kjærligheter som etternølerne skal få. Guttungene våre har også vært ute og gått, og de kom hjem med hver sin store pose med godteri.
|
|
|
#89 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?De siste som kom forklarte høflig at de hadde vært hos oss tidligere i kveld, de lurte egentlig bare på hva klokka var!
|
|
|
#90 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Her har det ringt på en gang. (Mannen så dem tilfeldigvis, for ringeklokka virket ikke. Vi har hengt ut lapp, trykk HARDT nå, så vi skal høre det om det kommer flere)
|
|
|
#91 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Her kom det ingen. Og jeg som var klar med en stor skål med snop. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Drømmer
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg tror vi har hatt over hundre barn på døren. Nå må det det vel snart være slutt... |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Live and let live
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, vi deler selvsagt ut godteri. Jeg synes det er gøy jeg.
|
|
|
#95 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har hatt masse besøk, og fått høre kommentarer som at det alltid er morsomt å komme hit. DET synes jeg er kjempemorsomt. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ingen har ringt på så langt. Jeg tror ikke at noen tør å komme ned den skumle mørke bakken vår. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi hadde vår egen variant av feiring vi, først grillet vi og skar ut gresskarlykt, spiste og så på barnetv og kledde oss ut, gikk ut i hagen og lyste med lommelykt og gjett hva, ungene fant flere pakker med godis og blader. de ble overlykkelige...og ville gjøre det samme neste år! noen kom til oss utkledd til knask eller knep, og vi ga til det var tomt men hadde ikke kjøpt inn nok i år...
|
|
|
#99 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg deler ut om jeg har husket å kjøpe inn
|
|
|
|
#100 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?...
Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 19:29. |
|
|
|
![]() |
|
|