|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Halloween-feiringJeg skjønner hva du mener, men jeg synes ikke det er særlig hyggelig med foreldre som nekter ungene å feire ditt og datt bare fordi de ikke liker det selv. Unger som har kjempelyst å kle seg ut men som får hele gleden tråkket ned av foreldre som synes det er noe stort dritt og som ikke tar fem øre for å fortelle dem nettopp det. Jeg er ganske trygg på at mine barn kommer til å klare å tenke selvstendig når det gjelder det aller meste, selv om jeg er glad i alle slags tradisjoner og liker å feire dem.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Halloween-feiring
Dritt? Jeg er ganske så saklig når jeg forteller hvorfor vi gjør ditt og hvorfor vi gjør datt. Norske tradisjoner feirer vi, men jeg syns ikke spesielt om verken jul, nyttår eller 17. mai. Det er altså ikke slik du påstår, at man nødvendigvis nekter ungene feiringer fordi man ikke liker dem selv.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Nei, det har jeg heller ikke påstått, jeg sier at OM foreldre gjør sånt så synes jeg det er trist.
Det synes jeg er helt flott, det blir noe annet. Og alt har jo å gjøre med måten man går frem på. Jeg kjenner enda det stikker litt i meg etter å ha lest om barnehageforeldrene i en annen Halloween-tråd, som høylytt proklamerte overfor et utkledd barn at Halloween var noe stort tøv.
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Halloween-feiringHva er det med handelsstanden og Halloween?
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Her er jeg også. Så de siste årene har jeg gått gatelangs med mine håpefulle. Og jeg innrømmer at det ikke kostet meg det spøtt å forandre mening.
De avkappede fingrene var frøkna imponert over. Jeg er også imponert. Og jeg tror jammen meg alle i klassen feirer Halloween. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|