Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halloween-feiring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 23:08   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Halloween-feiring

Jeg syns ikke noe om halloween. Jeg skjønner at det er morsomt for barna. Samtidig har jeg hørt om eldre mennesker som er redde når det er halloween. De bor alene og liker ikke hele denne nye tradisjonen fra USA. Det er jo tigging uten at man gir noe som helst tilbake. Vi har en lignende tradisjon på østlandet. Det er julebukker. De skal gjerne synge eller gjøre noe hyggelig når de går på dørene for å få noe godteri i romjula.

Jeg har også hørt diskusjoner og fortvilelse for barn som ikke får være med klassekamerater å gå halloween. Barna vil ikke være for mange som går for da blir det mindre godteri på dem. Dermed blir enkelte eksludert. Jeg har sett hvordan de fortvilet prøver å avtale med andre om å gå halloween der de til slutt har gitt opp.

Barna mine har fått gå halloween, men jeg har ikke arrangert noen fest rundt dette. Jeg oppmuntrer overhodet ikke til det, men innser at det er en viktig begivenhet dessverre...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.