|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Jeg savner mikrobølgeovnen vår. Gleder meg til vi flytter et sted hvor vi har plass til en. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Vi bruker microen til popcorn, oppvarming av rester, havregrøt og Fjordlandgrøt, tidligere til varming av barnemat på glass og en sjelden gang til tining når vi har glemt å ta ut kjøtt/fisk/kylling ol. Syns det er veldig greit å ha det, men det er ikke et "must".
|
|
|
#43 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Takk for svar alle sammen. Popcorn, havregrøt og oppvarming av rester er 3 gode grunner så vi får se hva det blir til.
|
|
|
#44 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?
|
|
|
#45 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Varme tortillas, smelte smør og sjokolade når jeg baker, varme melk til gjester som liker varm melk i kaffen, poppe popcorn. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Vår micro brukes til tining av bakst. Dessuten er den helt flott til oppbevaring av brød, i og med at den er lufttett. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Vår varmer middag til junior... og lager popcorn. Ja, og varmer pizzabollene mine. Og et og annet restepizzastykke.
|
|
|
#49 |
|
maler
|
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Popkorn, oppvarming av rester. Og så varmer jeg eple med kanel og litt sukker på som snacks. Ellers blir den brukt til fint lite, men den er kjekk å ha.
|
|
|
#51 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Bruker mikro til tining av frossen mat, varming av melk til knerten (da han fremdeles drakk oppvarmet melk), popcorn. Kjekt å ha, og da knerten var mindre synes jeg det var nødvendig.
|
|
|
#53 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Ja, jeg har klart det hehe. Det går ganske fort om man glemmer det ut, jeg skrur alltid av mikroen en stund før det er ferdigpoppet. Heller endel upoppede korn enn brente popcorn. Men jeg synes altså mikropopcorn er best. Og skal jeg absolutt poppe i gryte MÅ jeg poppe i meierismør. Eller er det bare yukk.
|
|
|
#54 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Microbølgeovn - gode grunner til å ha det?Vi har en superfancy sak som fulgte huset.
|
![]() |
|
|