|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektJeg holder på med et syprosjekt til en veldig god venninne som fyller 40 år.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektSå nydelig det ser ut!
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjekt
Takk. Ja jeg kan muligens det, men jeg er redd den også er for trang over bysten, altså fra skuldrene og opp. Samt ermene.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektSå eitrande kjedelig!
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjekt
Ja, det er merket str.44 , men kjolen passer meg. Da sitter den ikke løst heller. Mønsteret var inkl 1 cm sømrom.
![]() |
#6 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektWow, for en venninne du er.
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektOi, så nydelige hjerter!
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektJeg skal i bursdag neste lørdag. Denne helgen passet vedlig bra å bruke til dette syprosjektet. Nest ehelg skal vi feire min datters 22 års dag.
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektÆsj, så kjedelig. Håper du får nytt stoff og mønster, og at du rekker å få sydd kjolen ferdig.
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektUtrolig kjedelig. Det spørs om ikke det blir litt drøyt å utvide den fra en str. 38 til 44 ja ... Du får ta en telefon eller kjøretur i morgen, for du burde om ikke annet få en kompensasjon dersom feilen ligger i feilmerking fra S&S.
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektOm jeg får nytt mønster og stoff, så skal jeg fint rekke kjolen. Det er applikasjonene som byr på litt utfordring.
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektDette ville jeg tatt opp med S&S, ja! Jeg ville krevd nytt stoff også. Ta med deg de utklippede delene, samt mønsteret. Lykke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektHar ikke noe råd å komme med, men vil bare kommentere hvor nydelig det ser ut.
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektSurt da Angelique.
![]() |
#17 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektHar snakket med Stoff og Stil nå. Jeg skal ut dit rett etter jobb i dag.
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er jeg litt fortvilet her. Angående syprosjektDet var en kjip opplevelse, men godt at SS gir deg nytt stoff i riktig størrelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|