Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skikk og bruk ved navneforvirring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 17:57   #21
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk ved navneforvirring

Jeg har fått noen slike opp gjennom tidene, og når jeg har sagt sa, har jeg alltid fått et "unnskyld" eller "takk for at du sa fra" tilbake. Senest nå nylig der jeg fikk sms om at jeg kunne møte opp og få nøkkel til min nyinnkjøpte leilighet da og da. Det var nesten litt fristende å møte opp. Jeg kunne jo bare ha flashet leg, og ingen ville jo visst at det var feil Divine Divinesen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 23:15   #22
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg takker også for posene i butikken (e gangene jeg trenger det), og for kvitteringen.

Det er det mange som gjør. Jeg takker kunder som skriver under på at de har mottatt pakken. Det er liksom så naturlig å takke. Takker også når jeg mottar pengene fra kundene, men akkurat det skulle bare mangle.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 23:30   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han svarte i en frekk tone, at det kunne da ikke være så vanskelig å sette hans nye adresse på for oss, og legge det i en rød postkasse!!!!

Håhå, det hadde garantert ført til at jeg umiddelbart og uten forvarsel hadde begynt å kaste all post til ham rett i papirsøpla.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 00:54   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Å kaste feilsendt post er vel ikke lov. Skriv heller adrssat ukjent og legg i rød postkasse.

Ikke det at jeg tror det akkurat vanker lang fengselstraff fo å "underslå" andres pos.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 03:17   #25
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Postmannen som kjører i nabolaget her må ha røyka sokkene sine eller noe, for det er så mye feil at det er helt villt. Etter folk kommer hjem fra jobb om dagen går vi rundt her i nabolaget og omfordeler post. Takker gjør vi også.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 11:19   #26
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en navnesøster som nå bor i nabolaget til min ex. I perioder har jeg fått hendvendelser fra banken, kollegaer, venner og kjente, invitasjoner til konfirmasjon, bryllup, takkekort. Brev, pakker, bilder, telefoner og mail.
Hun var ikke å "finne" med adresse noe sted i landet, helt til jeg tilfeldig fikk høre navnet fra en mamma i barnehagen. Jeg tok kontakt og vet nå i hvertfall hvor henvendelsene skal.
Som takk for "videreforsendelsene" fikk jeg en utrolig flott blomsterbukett på døren.

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Postmannen som kjører i nabolaget her må ha røyka sokkene sine eller noe, for det er så mye feil at det er helt villt. Etter folk kommer hjem fra jobb om dagen går vi rundt her i nabolaget og omfordeler post. Takker gjør vi også.

Gi beskjed til ditt postkontor. Postmannen her puttet alt med samme nummer som vårt i vår postkasse. Han glemte at det var nr 10 i fem gater!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.