|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Textrovert
|
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirringJeg har fått noen slike opp gjennom tidene, og når jeg har sagt sa, har jeg alltid fått et "unnskyld" eller "takk for at du sa fra" tilbake. Senest nå nylig der jeg fikk sms om at jeg kunne møte opp og få nøkkel til min nyinnkjøpte leilighet da og da. Det var nesten litt fristende å møte opp. Jeg kunne jo bare ha flashet leg, og ingen ville jo visst at det var feil Divine Divinesen.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirring
Det er det mange som gjør. Jeg takker kunder som skriver under på at de har mottatt pakken. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirring
Håhå, det hadde garantert ført til at jeg umiddelbart og uten forvarsel hadde begynt å kaste all post til ham rett i papirsøpla. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirringÅ kaste feilsendt post er vel ikke lov. Skriv heller adrssat ukjent og legg i rød postkasse. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirringPostmannen som kjører i nabolaget her må ha røyka sokkene sine eller noe, for det er så mye feil at det er helt villt. Etter folk kommer hjem fra jobb om dagen går vi rundt her i nabolaget og omfordeler post. Takker gjør vi også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skikk og bruk ved navneforvirringJeg har en navnesøster som nå bor i nabolaget til min ex. I perioder har jeg fått hendvendelser fra banken, kollegaer, venner og kjente, invitasjoner til konfirmasjon, bryllup, takkekort. Brev, pakker, bilder, telefoner og mail.
Gi beskjed til ditt postkontor. Postmannen her puttet alt med samme nummer som vårt i vår postkasse. Han glemte at det var nr 10 i fem gater!
|
![]() |
|
|