|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Jeg vil tippe litt rocka Hanna Montana klær vil være stas. Som nevnt så er det akkurat den størrelsen der klærne går fra å være "søte" til litt mer tøffe. (Må si jeg ikke setter så veldig pris på nettopp dette, synes mange jenteklær nå er særdeles upassende for så små barn).
|
|
|
#22 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?7 åringer med dongeritights og skjerf?
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Min 7-åring har ikke peiling på merker og er null interessert. Men hun har bestemte meninger om hva som er kule klær. For tiden går det i myke bukser og litt røffe gensere. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?
Både jeg og jentene (3 og 6 år) elsker dongritightsene. Spesielt storesøster liker dem. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?[quote=Mira;1915463][quote=Myrsnipa;1915391]7 åringer med dongeritights og skjerf?
Og når de går til skolen/ er ute i friminutt, har de dress utenpå da?
|
|
|
#26 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?Dongritights har ikke jeg sett, hvor finner man det? Joggebukse er yndet plagg her også. Komfort er viktig, og så vil hun ikke se barnslig ut. Utover det har vi en enkel 7-åring når det kommer til klær. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
snur
|
Sv: Hva slags merker er hot for syv år gamle jenter?[quote=Myrsnipa;1915466][quote=Mira;1915463]
8-åringen her går også mye i dongeritights, da har hun ofte på en baggy dongeribukse over når hun går til og fra skolen o m det er kaldt så har hun en overtreksbukse i sekken. Nå har hun sluttet på sfo så da er lengste friminuttet 30 min så da har hun på noe over, ellers er det bare 10 minutter og da har hun ikke på noe. Til vinteren må hun nok det, men ennå er det ikke så kaldt her.
|
![]() |
|
|