Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 00:44   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Er det noen som har kjøpt dette og vet hvordan kvaliteten er på feks.
www.onepiece.no
www.heltkonfeksjon.no
http://www.kosedress.no/
www.slakkline.no

Jeg vurderer å kjøpe dette i bursdagspresang til min lillesøster, men synes det er ganske dyrt. (Slakkline utgår pga. pris) Er det god kvalitet kan jo en slik dress vare lenge, men å betale over 1000 kr for noe som blir slaskete og utvasket etter kort tid, så gidder jeg ikke. Er det andre nettbutikker jeg ikke vet om?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 00:51   #2
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heldress/onepiece/kosedress for voksne

eh... jeg må bare spørre... ønsker hun seg virkelig dette? *ikke helt min smak*
Jeg så vel forøvrig en eller annen annonse inne på facebook om dagen tror jeg, men klarer ikke huske hva den het.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 00:58   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

eh... jeg må bare spørre... ønsker hun seg virkelig dette? *ikke helt min smak*
Jeg så vel forøvrig en eller annen annonse inne på facebook om dagen tror jeg, men klarer ikke huske hva den het.

Om hun ønsker seg det vet jeg ikke. Jeg tviler ekstremt sterkt på at hun vil vise seg offentlig med noe sånt, men hun liker koseklær til hjemmebruk, samtidig med at hun er en god del yngre og litt mer hipp enn sin storesøster.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 01:04   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette hipt?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 01:12   #5
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg ville ha forhørt meg med henne før jeg brukte så mye penger på et plagg som kun kan brukes hjemme.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 01:15   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Dette er det rareste jeg har sett på lenge!

Gammel 05-11-09, 09:58   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, sånn kunne jeg tenke meg. Til hjemmebruk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 10:12   #8
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

http://www.heltkonfeksjon.no/heltdress.html

Denne typen kjenner jeg flere på jobben (damer fra 30 til 42) som skulle bestille.
Jeg aner om de har fått dem enda og om de i så fall er fornøyde.
Men ja, de er ganske hippe.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:06   #9
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

http://www.heltkonfeksjon.no/heltdress.html

Denne typen kjenner jeg flere på jobben (damer fra 30 til 42) som skulle bestille.
Jeg aner om de har fått dem enda og om de i så fall er fornøyde.
Men ja, de er ganske hippe.

Med likposemuligheter!!! 33 år, og ikke helt der ennå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:11   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra slakkline.no:

Sitat:

bytt farger med folk du møter på byen!

Tydeligvis ikke ment kun for hjemmebruk.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:16   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, sånne kosedresser er jo helt nydelig å subbe rundt i hjemme og på hytte. Jeg skal ønske meg til jul. Synes den grå fra kosedress og den rosa og brune fra heltkonfeksjon var fine. Tenker søsteren din blir glad for en sånn!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:26   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Åh, de så gode ut!

Gammel 05-11-09, 11:36   #13
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Åh, sånne kosedresser er jo helt nydelig å subbe rundt i hjemme og på hytte....

Litt upraktisk på hytte hvis man har utedo.

Synes egentlig de er litt kule, jeg er jo garantert at ikke ''muffintoppen'' blir å synes

Jeg tror det hadde vært lurt å hintet litt om hva søsteren din mener om slike dresser før du kjøper en.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:39   #14
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ah, dette så jeg første gang på en assistent i barnehagen i dag. Ikke elegant akkurat, men sikkert supert når man løper etter unger hele dagen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 11:54   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ah, dette så jeg første gang på en assistent i barnehagen i dag. Ikke elegant akkurat, men sikkert supert når man løper etter unger hele dagen.

Herlighet, jeg er virkelig for gammel, eller i hvert fall konservativ i klesveien. Jeg blir kjempefornøyd hver gang jeg finner brukbare heldrakter til nestentreåringen min, men jeg tror jeg hadde fått dåneanfall om de voksne i barnehagen begynte å kle seg som ungene på småbarnsavdelingen. Like teit som når "alle" førskolelærerstudentene hadde snekkerbukser og musefletter da jeg gikk lærerskolen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:44   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg blir kjempefornøyd hver gang jeg finner brukbare heldrakter til nestentreåringen min, men jeg tror jeg hadde fått dåneanfall om de voksne i barnehagen begynte å kle seg som ungene på småbarnsavdelingen.

Jeg synes selv treåringen min er altfor stor til heldrakter, jeg. Ellers sliter jeg med å skjønne hva som er deilig og praktisk med disse voksendressene - det eneste ordet som ramler ned i hodet på meg, er komisk. Å sprade rundt i en oversized klovnedrakt som er sid i lortfallet? I think not.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 13:17   #17
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

14 åringen min ønsker seg sånn. Sikkert deilig å gå i h jemme, men aldri om jeg hadde gått med det ute.

Gammel 05-11-09, 13:22   #18
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er visstnok hipt ja. Men jeg ville likevel sjekka om lillesøs ønsker deg noe slikt, for... vel, jeg er nok gammel og konservativ, men jeg jeg ville i alle fall ikke hatt noe slikt. Greit nok med kosedress hjemme, men da bruker jeg heller en joggedress som er todelt (eller aller helst bare buksa, sammen med en vanlig, god genser) men å bruke så mye penger på noe som bare kan brukes hjemme, og en god andel av befolknignen synes ser teit/komisk/rart ut, ville jeg ikke gjort uten å være sikker på at hun ikke er av den delen av befolknigen...

Gammel 05-11-09, 13:57   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den beste kosedressen er truse og tskjorte *truseslubb*

Gammel 05-11-09, 14:01   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

♪♫ Omlinge, tomlinge, bank på her.
Omlinge, tomlinge, sitt ned der. ♪♫

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.