|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresserTicket har blitt mer normale i størrelsen, synes jeg også. Knerten blir 3 år i januar og passer fint i en dress i 98. Tror ikke den passer til sommeren, for å si det sånn. Knerten er helt normal i størrelsen for en snart treåring.
|
|
|
#22 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresserKanskje det har litt med kroppsfasongen å gjøre, og fasongen på dressene. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresser:ønsker seg lilla tthi str 116/122: men får det aaaaaaaldri for jeg har altfor mange gammle støgge kjedelige reima og troll i BLÅ*blærg* :gutteluuuuuuus: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresser
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresserDa har vi fått Ticket dressen vår i posten. Den var STOR! Alt for stor til å kunne brukes i år iallfall. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Størrelse på Ticket vinterdresser
Vår TTH-dress i str 98 er like stor som Troll Classic str 110. Så lillebror har mye å gå på i TTH og han er snaue meter'n nå.
Rart forhandlerene får forskjellige beskjeder da. Hun som jobber i "min" butikk sa at de ikke hadde endret på størrelsene.
|
![]() |
|
|