Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Risikerer han å måtte betale for noe han ikke har fått?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 12:29   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Risikerer han å måtte betale for noe han ikke har fått?

Jeg bestilte en DVD hos cdon.com for min eksmann for 3 uker siden. Jeg klarte å skrive feil postnummer, skulle slutte på 79 og ikke 77 slik jeg skrev.

Jeg har bestilt mye fra cdon selv, og pakken har alltid kommet dagen etter at jeg fikk leveringsbekreftelse via epost.

Men på mandag som kommer så har det gått 3 uker siden min eksmann fikk leveringsbekreftelse. Filmen er sendt som brev, og dermed har den ikke sporingsnummer.

Om pakken ikke dukker opp, og cdon ikke får den i retur, så vil jo min eksmann få purring på en film han aldri har mottatt. Kan for ordens skyld nevne at jeg valgte fakturabetalng.

Hva slags rettigheter har man i slike tilfeller? Blir man nødt til å betale for en vare man aldri har mottatt? Det blir jo påstand mot påstand.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 12:37   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Risikerer han å måtte betale for noe han ikke har fått?

Jeg har bare sagt fra at jeg aldri har mottatt filmen, ( skjedde meg en gang. Stod på fakturan at jeg hadde kjøpt en film jeg aldri hadde fått ) og jeg fikk tilsendt en ny, helt gratis.

Man kommer langt bare med å ta kontakt med de..

Må si jeg ble litt forvirret med at du bestiller en film til din eksmann, fra cdon, og skriver feil postnummer. Mener du at du har sendt den som gave?

Gammel 05-11-09, 12:40   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri måttet betale for noe jeg ikke har fått.

Gammel 05-11-09, 12:48   #4
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg har bare sagt fra at jeg aldri har mottatt filmen, ( skjedde meg en gang. Stod på fakturan at jeg hadde kjøpt en film jeg aldri hadde fått ) og jeg fikk tilsendt en ny, helt gratis.

Man kommer langt bare med å ta kontakt med de..

Må si jeg ble litt forvirret med at du bestiller en film til din eksmann, fra cdon, og skriver feil postnummer. Mener du at du har sendt den som gave?

Jeg logget inn med hans brukerprofil og sendte til hans adresse. Han har ikke tilgang til nett selv.

Han har tatt kontakt med cdon, og fått beskjed om at han måtte ta kontakt om et par uker for å høre om de hadde fått pakken i retur.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.