|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Det hender jeg leser HI, mener at dette kan jeg så mye om at jeg bare uttaler meg og Har Rett uansett hva andre måtte mene og dermed svarer. Dog ikke så ofte. |
|
|
|
#22 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Signerer Smilefjes her. Er jeg engasjert i tråden, hopper jeg glatt rett til siste siden og svarer på "direkten." Så rabler jeg ned noe i full fart før jeg tar meg tid til å lese resten av tråden og finner ut at noen andre har sagt det samme på en mye mer velformulert og gjennomtenkt måte enn meg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Noen ganger leser jeg bare HI sitt innlegg før jeg svarer. Så leser jeg resten av svarene etterpå. Noen ganger ser jeg at det blir litt feil.
|
|
|
|
#26 |
|
guru advisor
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Det er derfor jeg føler jeg ikke rekker å svare på så mange tråder. Jeg er så treig. Og når jeg endelig har svart - og brukt alt for lang tid på innlegget - så er debatten allerede videre på neste side. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg leser ganske mye, ofte hele, for så å prøve å formulere et svar for så å trekke meg... Det skjer i ganske mange tilfeller, av samme grunn som nevnt tidligere i tråden. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?
Signerer
|
|
|
#33 |
|
<*(((<
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg leser utrolig mye mer enn jeg poster, og jeg er glad for at folk er mer triggerhappy med å svare i tråder enn hva jeg er. Hvis jeg først svarer i en tråd, så forsøker jeg å lese hele tråden først, jeg er ikke så glad i å poste innlegg når konsensus er etablert i en retning jeg er enig i, eller når jeg føler at jeg ikke har noe å spesielt å tilføye. (Ok, det hender ganske ofte at jeg poster når jeg bare har noe tull som må ut et sted, men dere skulle bare visst hvor mye tåpelig jeg holder igjen.) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Der kan jeg sikkert bli flinkere, men jeg leser stort sett hele tråder om det er noe som interesserer meg, men ofte leser jeg bare HI og svarer ut fra det |
|
|
|
#35 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg forsøker å lese alle innleggene i tråder som engasjerer meg. Og som for flere andre ender det alt for ofte opp med at jeg ikke skriver det innlegget jeg hadde lyst til siden noen alt har sagt det samme - og gjerne på en bedre måte. På et annet forum hadde jeg kanskje slengt på et innlegg med "signerer" eller
|
|
|
#36 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Både og, noen tråder som engasjerer skikkelig leser jeg alle innleggene i, mens andre skummes gjennom.
|
|
|
#37 |
|
flisespikker
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg prøver å lese alt før jeg svarer. Jeg leser da også ganske mye her, i likhet med torsk.
|
|
|
#38 |
|
Epikur
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg skyter fra hofta og leser tråden baklengs etter at jeg har svart. :ærlig: Og så retter jeg kanskje opp svaret mitt etterhvert. Hvis jeg har lest hele tråden påpeker jeg ofte det.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?Jeg leser av og til hele tråden før jeg svarer, om jeg gjør det eller ikke kommer an på lengde av tråden, hvor mange som har svart, hvor god tid jeg har, etc |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Shake it out!
|
Sv: Leser du alltid innlegg og tråder ordentlig før du svarer?
Signerer
|
![]() |
|
|