Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du vant 5 millioner i Lotto

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 18:25   #41
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto

Bygd på huset.
Kjøpt meg bil og en rød porsche.
Reist på en lang ferie.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 18:29   #42
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betalt ned lån, levd stort sett som før, bare med bedre råd. Omgangskretsen vår ville jo ikke vært fem millioner rikere, og fem millioner minus lån er sjelden nok til å inkludere den i Det Gode Liv. Hvis vi skulle levd veldig fancy så ville det bare ha distansert oss fra familie og venner.

Forøvrig er 5 millioner ikke så mye å skrive hjem om for familier med huslån og studielån. Vips, borte!

Gammel 05-11-09, 19:02   #43
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde betalt ned studielån, mannens traktorlån og topplånet på huset. Så hadde jeg pusset opp stuen og badet.
Sparing til ungene.
Fylt opp regningskontoen så den var i pluss i lang tid fremover.
Kanskje en nyere bil.
Ferie, klær og stæsj.
Mer ferie.
Enda en ferie.

Gammel 05-11-09, 19:34   #44
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Betalt ned lån og kjøpt stort hus. Ny bil, og motorsykkel til mannen. En god slump sparing til barna, litt reising, gjøre ferdig utdanning, shoppe klær og nye duppeditter.

Selv om vi ønsker å flytte til et mindre sted med lavere huspriser, så tror jeg det hadde vært slutt på pengene der altså.

Gammel 05-11-09, 20:09   #45
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Totalrenovert huset vi har heller enn å kjøpe nytt, men jeg kunne fint kjøpt en drømmetomt og bygget drømmehuset. Ny bil, delvis innfrielse av lån og en haug reiser skulle vi nok også fått plass til i tillegg til litt sparing!

Gammel 05-11-09, 20:11   #46
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Drømmehus. Drømmebeliggenhet. Perfekt tilpasset. Så: En gedigen fest med alle jeg er glad i og liker å omgås. Så var det tomt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 20:47   #47
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Hus. Og det var vel det, skulle jeg tro.. Skulle tatt meg råd til å leie både flytte- og vaskefolk da.

Gammel 05-11-09, 20:53   #48
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle tatt med nær familie på en tre ukers roadtrip til California, kjøpt en kul ørelappstol, gitt bort til de jeg kjenner som sliter økonomisk, kjøpt meg eget hus, bytta inn bilen og kjøpt meg Prius. Også skulle jeg dratt på venninnetur til New York (jeg skulle spandert). Pluss en haug med andre småting.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 12:16   #49
fru frøken
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2009
fru frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå kom jeg på at jeg må spille lotto i morgen, drømme drømme.

hadde helt klart pusset opp og bygd på rekkehuset først.

så ferie og ny bil. Er det noe igjen etter det blir det å betale ned gjeld. (Har masse av det)

fru frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 15:07   #50
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Betalt endel gjeld, nytt eller bedre hus, bedre bil, og noen nye møbler... Spart til barna og invistert resten... Også en sydentur, eller to!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 15:34   #51
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.