|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBygd på huset. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBetalt ned lån, levd stort sett som før, bare med bedre råd. Omgangskretsen vår ville jo ikke vært fem millioner rikere, og fem millioner minus lån er sjelden nok til å inkludere den i Det Gode Liv. Hvis vi skulle levd veldig fancy så ville det bare ha distansert oss fra familie og venner.
|
|
|
#43 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoJeg hadde betalt ned studielån, mannens traktorlån og topplånet på huset. Så hadde jeg pusset opp stuen og badet.
|
|
|
#44 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBetalt ned lån og kjøpt stort hus. Ny bil, og motorsykkel til mannen. En god slump sparing til barna, litt reising, gjøre ferdig utdanning, shoppe klær og nye duppeditter.
|
|
|
#45 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoTotalrenovert huset vi har heller enn å kjøpe nytt, men jeg kunne fint kjøpt en drømmetomt og bygget drømmehuset. Ny bil, delvis innfrielse av lån og en haug reiser skulle vi nok også fått plass til i tillegg til litt sparing!
|
|
|
#48 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoJeg skulle tatt med nær familie på en tre ukers roadtrip til California, kjøpt en kul ørelappstol, gitt bort til de jeg kjenner som sliter økonomisk, kjøpt meg eget hus, bytta inn bilen og kjøpt meg Prius. Også skulle jeg dratt på venninnetur til New York (jeg skulle spandert). Pluss en haug med andre småting. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoNå kom jeg på at jeg må spille lotto i morgen, drømme drømme. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du vant 5 millioner i LottoBetalt endel gjeld, nytt eller bedre hus, bedre bil, og noen nye møbler... Spart til barna og invistert resten... Også en sydentur, eller to! |
|
|
|
|
|
#51 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvis du vant 5 millioner i Lotto(Kilde: youtube.com)
|
![]() |
|
|