Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 13:00   #181
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor

Pernille er både flink og nydelig synes jeg. Minner meg om Tone Damli Aaberge. Med tanke på alderen til Pernille, så synes jeg hun er veldig flink.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 13:06   #182
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er enig i at det er flinkt, men eg syns det blir litt for forutsigbart. Ho klare ikkje underholde meg. Det er det berre Chand og Shackles som klare.

Gammel 01-11-09, 13:24   #183
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Minner meg om Tone Damli Aaberge.

Gammel 01-11-09, 14:04   #184
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg synes hun er sånn typisk flink som Tone, og søt/pen.

Gammel 01-11-09, 15:11   #185
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fornøyd med utfallet fredag. Nå synes jeg søstrene kan rykke ut neste gang.

Personlig favoritt er Shackles! De er veldig flinke i sitt rette element.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 19:57   #186
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå sitter jeg klar.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 20:00   #187
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for påminnelsen, Fibi! Jeg hadde nok helt glemt det om jeg ikke hadde sett denne tråden nå. Jeg kjenner Lise, jobbet litt sammen med henne i sommer, så da er det ekstra moro å følge med.

Gammel 06-11-09, 21:49   #188
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

I kveld synes jeg Lise var best.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:50   #189
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns Mari var best, uten tvil!
Mye platt i dag syns jeg.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:53   #190
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For en døll runde. Synes ikke noen utmerket seg spesielt positivt.
Søstrene sisters kan godt ryke i dag.

Gammel 06-11-09, 21:54   #191
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

For en døll runde. Synes ikke noen utmerket seg spesielt positivt.
Søstrene sisters kan godt ryke i dag.

Ja, de sang skikkelig surt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 21:55   #192
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lise og Mari er best i kveld.

Gammel 06-11-09, 21:57   #193
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Lise var veldig bra i kveld. Mari synes jeg har for skarp stemme på en måte. Blir litt for mye "skriking" for min del.

Jeg håper søstrene ryker i kveld.

Tommy skuffet i dag også.

Gammel 06-11-09, 22:09   #194
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Lise og Mari er best i kveld.

Definitivt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 22:16   #195
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppdater meg som sitte i Riga og ikkje faar sett da! Kva sang Chand?

Gammel 06-11-09, 22:16   #196
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Oppdater meg som sitte i Riga og ikkje faar sett da! Kva sang Chand?

H.Kvitnes (jeg hørte det ikke særlig godt for satt i tlf). Men han var helt grei, klussa litt tror jeg.

Mari var fantastisk.

Gammel 06-11-09, 22:17   #197
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Pernille er både flink og nydelig synes jeg. Minner meg om Tone Damli Aaberge. Med tanke på alderen til Pernille, så synes jeg hun er veldig flink.

Ja da hun er sikkert flink, men hun har jo en forferdelig uttale og ingen sjel i stemmen. Irriterer meg over den forferdelige engelskuttalen hennes. Ja hun treffer de høye tonene og synger helt greit, men det er jo fullstendig sjeleløst. Synes hun rett og slett er for umoden.

Pernille eller The Hair-sisters synes jeg kan gå i kveld.

Gammel 06-11-09, 22:17   #198
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Var det Saanne om oss han sang? Kva sang Mari da? Send meg sms om kven som gaar da!

Gammel 06-11-09, 22:17   #199
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Pernille imponerte ikke like mye i kveld.

Gammel 06-11-09, 22:19   #200
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Pernille Svensen Øiestad
«I Will Always Love You» - Whitney Houston

Lise Mæland
«The Power Of Love» - Jennifer Rush/Celine Dion

Gabrielle Leithaug
«Valerie» - Amy Winehouse

Mari Lorentzen
«Unintended» - Muse

Tommy Fredvang
«Man In The Mirror» - Michael Jackson

Chand Torsvik
«Sånne Som Oss» - Henning Kvitnes

The Johnsen Sisters
«Can't Fight The Moonlight» - LeAnn Rimes

Shackles
«Gimme Gimme Gimme» - ABBA

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.