|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"? | |||
| Et glass vin |
|
115 | 57,21% |
| En kald halvliter |
|
28 | 13,93% |
| En drink |
|
9 | 4,48% |
| Er avholds |
|
21 | 10,45% |
| Annet |
|
27 | 13,43% |
| Dustepoll |
|
1 | 0,50% |
| Deltakere: 201. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg stemte avholds, men er egentlig ikke det altså - jeg har bare ikke drukket alkohol de siste 6 - 7 årene. Uvisst av hvilken grunn, det har bare blitt sånn.
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg foretrekker helst et glass rødvin, men av og til er det lite som slår en iskald øl. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Vin. Definitivt.
|
|
|
#25 |
|
Forelska
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Svarte kald "halvliter", men det er litt avhengig av situasjonen. Om eg skal nyta eit glas saman med Min Elskede er den raude vinen eit naturleg føretrukke val. Då gjerne australsk med skrukork.
|
|
|
|
#26 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Champagne, det kan jeg drikke til alt. Men det skal sies at jeg drikker det kanskje tre ganger i året, så det blir ikke de store mengdene da. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg foretrekker champagne. Jeg drikker gjerne annen vin også, men det jeg vanligvis drikker, er øl. Er jeg ute på byen, blir det stort sett alltid øl. Jeg liker whisky, calvados og cognac også, og akevitt (men da stort sett til mat), og enkelte drinker - men det er ikke så ofte vi kommer på å drikke denslags hjemme, og jeg kjøper det stort sett aldri ute på byen, mest på grunn av prisen.
|
|
|
#30 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg er så godt som avholds, men tvinger ned et glass søtt sprudlevann på nyttårsaften
|
|
|
|
#31 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg tar gjerne et glass rødvin, bare for å kose meg en kveld, når ungene er i seng og roen har senket seg.
|
|
|
#32 |
|
Audacious
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg er avholds, og foretrekker Bølgen&Moi sin rabarbralimonade, alternativt skikkelig god eplemost (Frisk&Frodig, f.eks), eventuelt blandet ut med Farris og med isbiter og en limeskive.
|
|
|
#33 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Jeg drikker utelukkende rødvin. Et glass hver kveld har det blitt de siste månedene, men siden jeg får tannsten av det, så må nok rødvinsdrikkingen heretter begrenses til fredag og lørdag. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Alt går i grisen
|
|
|
#37 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Alkohol: Champagne
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Annet, jeg nyter Cider, helst Somersby med masse knuste isbiter. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Det burde vært flervalgspoll. Noen ganger foretrekker jeg vin, andre ganger øl, drink eller noe annet. Men ett glass? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva foretrekker du når du skal "nyte ett glass"?Boksøl. Mack eller Corona.
|
![]() |
|
|