Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kul lue?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 18:06   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul lue?

Jeg fryser meg ihjel ute for tiden og må ha ei lue. Men jeg kan ikke bare slenge på meg ei jalla-lue, det må jo se litt pent ut også. Jeg kler i grunnen alle slags hodeplagg, men har dere tips til ei stilig lue?

Gammel 06-11-09, 18:12   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kul lue?

Denne kan jeg: kul lue

Ben "you're welcome" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 18:13   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Jean Paul har noen fine luer, fant ikke bilde av de men..

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 10:30   #4
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

http://racheliufer.blogspot.com/2007...-blue-hat.html
Denne er faktisk kjempefin!
Jeg strikket en lilla, en rød og en brun på en uke, så den er ikke så vanskelig. Tykke pinner også, så det vokser raskt

Gammel 07-11-09, 13:22   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Den var kjempefin Laffen!!

Elelrs er det uhyre enkelt å hekle da. Hekle en baggy lue i spreke farger. Kjempekult!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 17:49   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var kul ja! Jeg kan strikke noe, men må nok ha hjelp til den der. Og hekling har jeg aldri prøvd meg på, kanskje du kan vise meg, Shamu? Kan vi ikke ha en hobbykveld der jeg tar med utstyr til ei lue og så viser du meg?

Gammel 07-11-09, 18:47   #7
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Klart vi kan Iset! Jeg er ingen ekspert, men luer kan jeg hekle, og det kan du også!
Jeg skal kjøpe meg noe garn jeg også, så kan vi hekle sammen. Du hekler ei lue på ett par timer ser du.
Så kan vi se film imens, bare ikke skrekk, for da klarer vi ikke å få heklet noe.. hehe..

Gammel 07-11-09, 18:53   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Chanett lager jo flotte luer.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 18:55   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Klart vi kan Iset! Jeg er ingen ekspert, men luer kan jeg hekle, og det kan du også!
Jeg skal kjøpe meg noe garn jeg også, så kan vi hekle sammen. Du hekler ei lue på ett par timer ser du.
Så kan vi se film imens, bare ikke skrekk, for da klarer vi ikke å få heklet noe.. hehe..

Jaa! Det hadde vært fantastisk, vi må gjøre det snart.

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Chanett lager jo flotte luer.

Åh, takk for tipset, hvis jeg ikke får det til selv så kan jeg jo spørre om å kjøpe en av henne.

Gammel 07-11-09, 20:54   #10
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Nå skal vi jo ha grøsserklubb på torsdag da, så jeg tviler på vi får heklet noe da..
Men ellers er jeg da åpen for når som helst jeg. Må bare handle inn garn selv.
Kjøp to nøster til en lue. Ull er gull.

Gammel 07-11-09, 21:21   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jess, gleder meg veldig til torsdag! Skal vi ta uken etter? Tirsdag, eller noe? Årh, det var lenge til ... Jeg kjøper inn to nøster ullgarn og ei heklenål så er det hvertfall klart. Må jeg ha noe mer? Skal det være noe pyntegreier på?

Gammel 07-11-09, 22:41   #12
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Du lager pynt av restene av garnet, feks. en blomst eller du kan pynte med noen kule knapper etc.
Ja, det er lenge til..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.