Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skallbukse til dame?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 00:23   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Skallbukse til dame?

Er på jakt etter tynn bukse til dame. Krav:

-vanntett
-vindtett
-pustende
-seler

Jobber i bhg og er mye ute. Buksen trenger ikke å ha fòr, jeg justerer med flere lag under.

Noen tips?

Gammel 07-11-09, 11:20   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skallbukse til dame?

Bergans har vet jeg. Fås sikkert i de fleste sportsbutikker som fører Bergans.

Gammel 07-11-09, 11:20   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Bergans sine er veldig gode, om enn noe dyre. De er også litt stretch i, så de er veldig behagelige å ha på.

Gammel 07-11-09, 11:20   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er godt fornøyd med Bergans-buksen min.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 11:25   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Bergans, Tierra, Stormberg og Norrøna har gode tynne bukser. Bergans sin med sele liker jeg best.

Gammel 07-11-09, 11:28   #6
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Bergansbuksen med sele, helt genial. Dyr, men verdt det.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 11:35   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo ørtenogfjomsen forskjellige Bergansbukser. Det er ikke en "Bergansbukse". Jeg prøvde å orientere meg på nettsiden men ble bare mer og mer forvirret.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 11:39   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Dermizax-bukse med seler. Skallbukse, bruker den utenpå ull.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 11:43   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Men det er jo ørtenogfjomsen forskjellige Bergansbukser. Det er ikke en "Bergansbukse". Jeg prøvde å orientere meg på nettsiden men ble bare mer og mer forvirret.

Dermizac er best, syns jeg da. Så finnes det mange modeller, helt tynn, litt foret, 2 eller 3-lags dermizac osv. Modellene er også forskjellige, for at man skal finne en passform som en liker. Du må rett og slett finne ut hva du trenger, og prøve modellene.

Gammel 07-11-09, 16:06   #10
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Heller mot Bergans, jeg også Har Bergans Siradal jakke, og er strålende fornøyd med den. Tror de har den buksen dere snakker om på Obs Sport til ca 1700 kr. Får prøve og se om passformen er bra.

Gammel 07-11-09, 19:59   #11
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Bergans stryn bukse, tynn skallbukse.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:11   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Bergansbukse som er fantastisk, men jeg aner ikke hva den heter. Det er en svart sak uten seler, tynt for, i damemodell. Den kostet vel 1500 eller noe sånt. Hvilken type kan det være?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:15   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette trenger jeg også. tror jeg skal sette det opp på ønskelisten til jul sammen med tykke vintersko a la Sorell e.l.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 20:42   #14
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Var på Stormberg idag og prøvde ei bukse der. Holdt på plages ihjel for å få føttene inn i buksa. Det var løst nettingfòr inni og det var et makkverk å få på seg. Buksa ble vrengt da jeg tok den av. Der og da bestemte jeg meg for å gå for skikkelig kvalitet.

Gammel 08-11-09, 01:21   #15
Debra
Lovende

Debra sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Debra er litt kul
Standard

Bergans Breheimen er kjempegod med tynt fôr som passer fint hele året unntatt sommer.

Bergans Sirdal er mer ren skall bukse, veldig god å ha på!
http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 12:51   #16
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Bergans Breheimen er kjempegod med tynt fôr som passer fint hele året unntatt sommer.

Bergans Sirdal er mer ren skall bukse, veldig god å ha på!
http://bergans.no/sider/start_produkter.asp

Sirdal passer kanskje til jakken jeg har, som er Sirdal. De kan vel zippes sammen i livet?

Gammel 08-11-09, 16:25   #17
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Jeg har stormbergbukse, og har ikke noe hatt noe problemer med å ta den av eller på. Har ikke brukt den så veldig mange ganger, men er fornøyd så langt

Gammel 08-11-09, 19:14   #18
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Jeg har stormbergbukse, og har ikke noe hatt noe problemer med å ta den av eller på. Har ikke brukt den så veldig mange ganger, men er fornøyd så langt

Sikkert en annen modell, tenker jeg.

Gammel 08-11-09, 19:49   #19
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Sikkert en annen modell, tenker jeg.

Kikket på stormberg nå, og finner ikke den jeg har. Er et par år siden jeg kjøpte den, så den er kanskje ikke i produksjon lenger... Kanskje den er "forbedret" med vanskelige ben

Gammel 08-11-09, 19:52   #20
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som vet om skallbukser i veldig små damestørrelser?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.