Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skallbukse til dame?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 20:09   #21
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Skallbukse til dame?

Jeg har en norrøna skallbukse som har blitt godt brukt i snart 10 år! Den er fortsatt like vanntett. Jeg impregnerer et par ganger i året. Den er blitt brukt ganske hardt periodevis, men ser fortsatt nesten ny ut.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:12   #22
ponna
Superaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Noen som vet om skallbukser i veldig små damestørrelser?

Det tror jeg er avhengig av hvilket merke og type du velger. Min norrøna er ganske stor, jeg er vanligvis str m, men denne er i str s.

Gammel 08-11-09, 20:22   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Kikket på stormberg nå, og finner ikke den jeg har. Er et par år siden jeg kjøpte den, så den er kanskje ikke i produksjon lenger... Kanskje den er "forbedret" med vanskelige ben

Stormberg har jo flere modeller, noen med og moen uten nettingfòr. Jeg har en tykk bukse fra Stormberg og den er jeg fornøyd med. Det fòret var i alle fall bare prakk, det skal være sikkert.

Gammel 08-11-09, 20:24   #24
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet om skallbukser i veldig små damestørrelser?

Slik som xs? Det har jeg sett finnes. Tror det var Stormberg og Bergans, hvis jeg ikke husker feil. Ellers passer du kanskje ungdomsstr?

Gammel 08-11-09, 20:24   #25
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Det tror jeg er avhengig av hvilket merke og type du velger. Min norrøna er ganske stor, jeg er vanligvis str m, men denne er i str s.

Hun spør om de finnes i små størrelser

Gammel 08-11-09, 20:30   #26
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Slik som xs? Det har jeg sett finnes. Tror det var Stormberg og Bergans, hvis jeg ikke husker feil. Ellers passer du kanskje ungdomsstr?

Jeg tenker slik som liten XS? Ja, jeg passer ungdomsstr. Men ofte har ikke disse det feminine snittet som damebuksene har.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 20:36   #27
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Jeg tenker slik som liten XS? Ja, jeg passer ungdomsstr. Men ofte har ikke disse det feminine snittet som damebuksene har.

Ser at både Bergans og Stormberg har xs på sine nettsider. Regner med de fleste kjente merker har det.

Gammel 09-11-09, 01:14   #28
ponna
Superaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Hun spør om de finnes i små størrelser

Haha, ja, jeg så det nå. Kanskje man skal lese det mer nøyaktig neste gang...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.