Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Thai-restauranter i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 11:37   #21
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Thai-restauranter i Oslo

Rice Bowl. Knall god mat. Kan ikke bestille bord der da, men det går som regel greit.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 11:39   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er bangkok Thai bra altså? Er det noen som faktisk har vært der?

Jeg jobber ekstremt nærme og er veldig glad i thai-mat, men har faktisk aldri spist der. Vel; jeg har vært innom restauranten flere ganger, men det har aldri vært ledig bord. Det burde jeg kanskje ta som et tegn på de serverer ålreit mat når det skjer igjen og igjen.

Gammel 09-11-09, 11:50   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg jobber ekstremt nærme og er veldig glad i thai-mat, men har faktisk aldri spist der. Vel; jeg har vært innom restauranten flere ganger, men det har aldri vært ledig bord. Det burde jeg kanskje ta som et tegn på de serverer ålreit mat når det skjer igjen og igjen.

Ja, jeg har vært der flere ganger, men det er rimelig lenge siden sist, altså pre-barn. Jeg jobber også rett rundt hjørnet, og har tenkt flere ganger å spise der etter jobb, men har ikke kommet så langt. Før var den litt up-scale, men nå tror jeg den er litt mer "nede", på en bra måte.

Sist redigert av Tallulah : 09-11-09 kl 11:55.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 11:52   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Før var den litt up-scale, men nå tror jeg den er litt mer "nede", på en bra måte.

Enig i den vurderingen. Det er et helt OK sted, skjønt jeg er ikke så kravstor. Jeg liker ellers maten på Rice Bowl veldig godt, men det kan være en kamp å få bord, og så har de jo ikke alkoholservering.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 11:56   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber også rett rundt hjørnet

Da jobber vi virkelig rett i nærheten av hverandre.

Gammel 09-11-09, 19:38   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Absolutt Dinner! De har kjempegod mat og du velger mellom grader av sterkhet, jeg liker best szechuan-menyen.

Men Dinner er da ikke thai, eller? der er jeg nesten inventar nemlig... men mulig jeg ikke har oppdaget eventueller thai-retter som de har. Dinner er som du nevner, szechuan-kinesisk...

Gammel 09-11-09, 19:40   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men Dinner er da ikke thai, eller? der er jeg nesten inventar nemlig... men mulig jeg ikke har oppdaget eventueller thai-retter som de har. Dinner er som du nevner, szechuan-kinesisk...

Jeg svarte i et annet innlegg at jeg trodde de hadde både kinesisk og thai, men jeg skjønner at jeg har trodd feil. Det er en stund siden jeg var der sist.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 19:40   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare vært på Yaya's én gang, og jeg ble kjempeskuffet. Maten var ikke noe god, stolene ukomfortable, og det var for mørkt og for mye bråk. Og elendig service.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 19:48   #29
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har bare vært på Yaya's én gang, og jeg ble kjempeskuffet. Maten var ikke noe god, stolene ukomfortable, og det var for mørkt og for mye bråk. Og elendig service.

Så enig, så enig. Og så synes jeg hele konseptet var litt for mye danske-båten. Og det er ikke et kompliment.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 09:39   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

.

Bangkok thai er både herlig kitchy, hyggelige kelnere, enorm meny og god mat

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 19:21   #31
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Bangkok thai er både herlig kitchy, hyggelige kelnere, enorm meny og god mat

Bare så synd at den ligger i nitrist område vis a vis politihuset på Grønland. Ingen hyggelig spasertur bort dit for å si det sånn...

Gammel 10-11-09, 19:27   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Bare så synd at den ligger i nitrist område vis a vis politihuset på Grønland. Ingen hyggelig spasertur bort dit for å si det sånn...

Ptft, ikke vær så snobbete a, Elin!
Jeg syns det er et hyggelig strøk jeg.

Gammel 10-11-09, 21:15   #33
Elin

Elin sin avatar

Standard

Ptft, ikke vær så snobbete a, Elin!
Jeg syns det er et hyggelig strøk jeg.

Du tror heeeelt feil om du tror jeg er snobbete! Bodde 10 år i Gamlebyen og elsket det, men uansett hvor godt jeg liker området så kan jeg IKKE si at Bangkok thai ligger i en koselig gate i hyggelig miljø... Kan du med hånde på hjertet si at det er fint akkurat der?

Gammel 10-11-09, 21:17   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg syns Grønland Kirke er flott, jeg liker arkitekturen på Botsen, man går forbi en hyggelig liten blomsterbutikk, en rammeforretning med fine fotografier i viduet, den gamle brannstasjonen og Caféteatret. Så ja, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg syns gata er ganske koselig.

Gammel 10-11-09, 21:19   #35
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Åh. Nå ble jeg sulten, selv om jeg er syk!

Gammel 10-11-09, 21:22   #36
Elin

Elin sin avatar

Standard

Jeg syns Grønland Kirke er flott, jeg liker arkitekturen på Botsen, man går forbi en hyggelig liten blomsterbutikk, en rammeforretning med fine fotografier i viduet, den gamle brannstasjonen og Caféteatret. Så ja, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg syns gata er ganske koselig.

Botsen-arkitekturen er ok ja, og jeg liker parken, og Schweigaardsgate og Harald Hårdrådesplass og og og... men akkurat der restauranten ligger synes jeg ikke er spesielt hyggelig.

Gammel 10-11-09, 21:44   #37
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Bangkok er hyggelig, men har fått bedre mat andre steder. Det er bl.a. to bittesmå thai-restauranter ved Bislet. I Sporveisgata ligger Sawasdee som har veldig god mat, og nærmere Bislet ligger det en som også var god - i Pilestredet. Finner den ikke når jeg søker på nett, men den var der i vår. Rett ovenfor Store Stå, uten sjenkebevilgning.

Jeg har bare vært på Yaya i Vika, men var ikke spesielt impomnert (hvis det er den som ligger der gamle Waterfront var).

Gammel 10-11-09, 21:59   #38
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Yaya's på Majorstua har veldig god mat, synes jeg - og drinker!

Vil også slå et slag for Cosmo Thai i Munkedamsveien, veldig koselige lokaler og suveren service. Spiste bare sushi der, men den var førsteklasses! http://www.cosmothai.no/

Gammel 10-11-09, 22:13   #39
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

JDet er bl.a. to bittesmå thai-restauranter ved Bislet. I Sporveisgata ligger Sawasdee som har veldig god mat, og nærmere Bislet ligger det en som også var god - i Pilestredet. Finner den ikke når jeg søker på nett, men den var der i vår. Rett ovenfor Store Stå, uten sjenkebevilgning.

Den heter Tasty Thai, de har god og billig mat, men jeg syns de har tapt seg litt i det siste.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:30   #40
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Mr.Bay på Tjuvholmen er veldig bra.

Og så må jeg bare si at Yaya`s var en gedigen skuffelse, synes jeg. Jeg likte overhodet ikke hverken stedet eller maten. Sorry, Iset.

Samme intrykket sitter jeg med....

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.