|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Ungene elsker tomatsuppe o.l, men er ikke så glad i ha for mye posemat. Noen som har oppskrift på gode, barnevennlige supper som kan lages fra scratch? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Blomkålsuppe. |
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Jeg lager ofte tomatsuppe. Enkelt-penkelt:
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Hjemmelaget tomatsuppe, 4 porsjoner, ca 15-20 minutter.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Du må gjerne stavmikse, hvis ungene ikke liker klumper. FØR du har i pasta og sånn, da. :P
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Ertesuppe med fleskeknoke
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Ellers lager jeg suppe ofte slik:
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?Borsjtsj ala Mim
|
|
|
#9 |
|
Originala
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelaget supper?SUPPE MED GULROT OG INGEFÆR |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Originala
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Her var den: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Jeg lager ofte suppe til middag. Her er en vanlig suppe hos oss:
|
|
|
|
#12 |
|
tankefull
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Jeg lager ofte en god kyllingsuppe med karri. Det høres veldig mye ut med så masse karri, men det blir utrolig godt altså. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?mmmmm her vara det mye spennende!!! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Prøvde å alge tomatsuppa nå |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?
Jeg har gjerne tomatpureen oppi sammen med smør og mel og får varmet den litt opp, før jeg sper med væske. Mer væske, litt fløte og kanskje en gulrot i små biter sammen med en klype sukker vil nok gjøre susen. Du får prøve deg frem. Jeg smaker og smaker mens jeg lager mat, så det skal bli god balanse.
|
|
|
#16 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Laget hjemmelaget fiskesuppe i går. Utrolig enkelt og godt, og min 3-åring kastet innpå så den falt i smak.
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Jeg har brukt denne noen ganger:
|
|
|
#18 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Noen som har oppskrift på gode, hjemmelagde supper?Denne er god:
Godt på kalde dager! Til utskriftsside Legg til i kokebok Legg til i handlelisten Tidsforbruk 20 min Vanskelighetsgrad Lett Slik gjør du
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
|
![]() |
|
|