Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 11:28   #1281
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Angelique: Du er DÅRLIG innflytelse!
Nå har jeg begynt å sikle på sånne også.

Gammel 15-01-07, 11:35   #1282
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Angelique: Du er DÅRLIG innflytelse!
Nå har jeg begynt å sikle på sånne også.

Det var ikke meningen Malena ....men de er dritkule, så de hos Madonna, men klarte å la være da, heldigvis siden de å er på salg

Gammel 15-01-07, 11:38   #1283
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg badedrakt. Av alle ting ...
Har jo bare bikinier, og siden jeg skal begynne med vanntrening i morgen var det påkrevd. En helt enkel sort fra Etirel. Ellers går jeg og venter på pakke fra Lillevinkel ...

Gammel 15-01-07, 11:50   #1284
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har så lyst på disse (som jeg forøvrig fant på salg på LilleVinkel...)

Noen som har erfaring?
Jeg trenger noen gode sko når jeg skal gå tur, men likevel ha litt kule klær...

Gammel 15-01-07, 12:01   #1285
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det var ikke meningen Malena ....men de er dritkule, så de hos Madonna, men klarte å la være da, heldigvis siden de å er på salg

Jeg synes i grunnen det er litt fint at jeg bruker omtrent samme str som deg i klær og sko.

Gammel 15-01-07, 13:05   #1286
mimmo
Passiv

Standard

Bestilte hos LilleVinkel disse nå
Liker bootsene fra Kowalski veeeeldig godt

HAr disse fra før

Heldigvis så synes jeg ikke disse var så kule jeg

Gammel 15-01-07, 14:54   #1287
malena

malena sin avatar

Standard

Da har jeg handlet tankini til Egyptturen.

Gammel 15-01-07, 15:00   #1288
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den var knallstilig

Likte både fargene og fasongen veldig godt

Gammel 15-01-07, 21:46   #1289
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig Malena! - Herlige farger sammen og tøft mønster!

Gammel 15-01-07, 21:51   #1290
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mimmo, her.

Heldigvis så synes jeg ikke disse var så kule jeg

Ja heldigvis er smaken forskjellig , ellers hadde det blitt kjedelig om vi alle skulle gått i de samme klærne og støvlene

Gammel 16-01-07, 10:44   #1291
mimmo
Passiv

Standard

Ja heldigvis er smaken forskjellig , ellers hadde det blitt kjedelig om vi alle skulle gått i de samme klærne og støvlene

Hmm, jeg var usikker på om jeg skulle skrive det jeg gjorde, og jeg håper ikke jeg fornærmet deg? Det var absolutt ikke meningen!!

Gammel 16-01-07, 13:20   #1292
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har så lyst på disse (som jeg forøvrig fant på salg på LilleVinkel...)
http://www.lillevinkelsko.no/product...17-90-brun.jpg
Noen som har erfaring?
Jeg trenger noen gode sko når jeg skal gå tur, men likevel ha litt kule klær...

De likte jeg
Men "dårlig" såle på de da.. så kommer jo an på hvor mye du faktisk skal gå "tur" i de?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-01-07, 17:49   #1293
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Fikk stoor pakkei posten i dag fra Tromsø og Vimjer's MAS shopping for meg!!!

Kjempeflott Replay parkas og Maggie Wonka bukse!!

Bestilte disse parene med skoo til Oliver på LaRedoute

Disse til mor

Og denne toppen
Fra Paul & Joe Sister

Og denne shortsen

https://www.laredoute.no/misc/Produc..._7810423_3.JPG

Gammel 16-01-07, 18:41   #1294
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Og denne shortsen

Å, den var fin! Den må jeg ha, jeg som skal til Gran Canaria om tre uker.

Jeg kjenner ikke merket, vet du noe om hvordan den er i størrelsen?

Ellers stusser jeg litt over farveutvalget: Beige og kaki. I min verden er de nesten identiske. Helst vil jeg ha den i militærgrønn, så jeg lurer på å kjøpe kamovarianten (selv om det bare er sååå 2005... )

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 16-01-07, 18:49   #1295
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ellers stusser jeg litt over farveutvalget: Beige og kaki. I min verden er de nesten identiske. Helst vil jeg ha den i militærgrønn, så jeg lurer på å kjøpe kamovarianten (selv om det bare er sååå 2005... )

Lurer påom ikke merket heter Active Wear, og det har Ine noen plagg i
bla en tunika genser hun "lånte" fra meg
Veldig ok kvalitet

Det er enormt mye camo ser jeg overalt

Gammel 16-01-07, 20:05   #1296
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag fikk jeg disse Camper skolettene jeg kjøpte på LilleVinkel sko på 30% salg. Har siklet på disse helt siden jeg kjøpte et par pumps i samme lesten i fjor høst. De er så gode å gå i.

Er kjempefornøyd. De var litt trange over rista, men regner med at de vider seg fort ut.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 16-01-07, 22:24   #1297
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffetrakter, vannkoker og håndstøvsuger får vel ingen av dere til å miste pusten.

Gammel 16-01-07, 23:34   #1298
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Kaffetrakter, vannkoker og håndstøvsuger får vel ingen av dere til å miste pusten.

:målløs og tom for luft:

007 er ikke aktiv  
Gammel 17-01-07, 10:19   #1299
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte shoppe bare litt i dag også.

En myk og deilig "kose-seg" topp:

og noen "gå-en-liten-tur"-støvler:

Gammel 17-01-07, 16:34   #1300
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Fargeutvalget beige og kaki, betyr beige og militærgrønn.

vimjer er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.