Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dekker forsikringen dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 12:01   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dekker forsikringen dette?

må nesten le litt ...

Minner meg om de to niesene mine, døtrene til hver av søstrene mine. De "vasket" bagasjelokket på en parkert bil utenfor hos min mormor (fremmed bil) med sand og grus

De tok det forøvrig ikke på forsikringa, den snille, forståelsesfulle eieren av bilen hadde en venn som var pensjonert billakkerer, som ville bøte på skaden svært billig (hadde han ikke vært fullt så snill kunne han jo fått dekket full pris for lakkering og likevel latt den pensjonerte vennen gjøre det, og kjøpt godis for mellomlegget).

Godt at det ordnet seg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.