Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nok en avsporing: Om du du skulle begynne å samle på servise, hvilket hadde du valgt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 19:09   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en avsporing: Om du du skulle begynne å samle på servise, hvilket hadde du va

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Håper noen sier det gule tacoserviset med chili-gafler og kniver og skjeer fra nittitallet, for jeg vil selge mitt.

Jammen godt ikke mannen min er her på FP.

Gammel 09-11-09, 19:23   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en avsporing: Om du du skulle begynne å samle på servise, hvilket hadde du va

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jammen godt ikke mannen min er her på FP.

Få ham inn!

Gammel 09-11-09, 19:25   #3
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg samler på Rosendahl Grand Cru

Har middagstallerkener, suppetallerkener og en serveringsbolle samt mye av samme serien i glass (både glass, skåler, vannkaraffel, krukker til oppbevaring, oljekaraffel o.l) og ønsker meg i tillegg kaffekopper, frokostasjetter og krus

De hvite tallerkene kan fin kombineres med Origo-koppene mine og Mummi-koppene

Jeg har i tillegg White Line fra Til Bords, men det skal etterhver bli hytte-servise (ikke spesielt imponert over kvaliteten på dette)

Gammel 09-11-09, 19:35   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Her er vårt hverdagsservise.

Disk blue fra tilbords.

Gammel 09-11-09, 19:45   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Her er vårt hverdagsservise.

Disk blue fra tilbords.

Det var kjempekoselig.

Gammel 09-11-09, 19:45   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg samler på Rosendahl Grand Cru

Har middagstallerkener, suppetallerkener og en serveringsbolle samt mye av samme serien i glass (både glass, skåler, vannkaraffel, krukker til oppbevaring, oljekaraffel o.l) og ønsker meg i tillegg kaffekopper, frokostasjetter og krus

Jeg lurer litt på dette.
Vi har vin og vann karaffel, glass i 2 str, boller, skåler, tekopper og noen kaffekopper i det hvite. Lurer på om jeg skal gå for dette.
Når jeg tenker meg om så har vi krukker og salt+ pepperbøsse også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.